Tudor only II

Eens, alhoewel het mij leuk lijkt de NF eens op rubber te zetten. Tja … besteld maar levertijd onbekend :frowning:

8 likes

Die GMT is wel een friendly reminder dat ik een snob ben. Op zich heeft hij alles. Kast is mooier dan die van de moderne Rolex GMT. Band ook goed. Bezel top. Gewoon heel veel goed. Maar geen klik nog.

3 likes

Minder bling dan dit … :rofl:

Sorry voor een keer Rolex

11 likes

Bij mij dus wel die klik, mede door je genoemde punten. Heeft bij mij de drang naar moderne Rolexi weggenomen :joy:

2 likes

Ik wil ‘m ook nog een keer weer terug…

1 like

Zeker. Ik heb de nieuwe pepsi omgehad. Geen klik. Way too shiny for my taste.

1 like

Tussen 20:00 en 21:30 (in deze periode uiteraard) zijn horloges het mooist heb ik ontdekt. Ik begin hem nu wel iets mooier te vinden merk ik. Let niet op de achtergrond, ik ben mijn kinderen op bed aan het leggen:

14 likes

Is gewoon een plaaaaaatje!
Ik vind het gebolde glas ook zo fraai

1 like

Je mag die snobistische GMT wel komen inruilen hoor!

Ja, daarom weet ik ook dat ik een snob ben. Deze Tudor zou echt heel ruim voldoende moeten zijn.

2 likes

Gewoon een oudere rolex ernaast. Circle back to: 16570

1 like


Ik heb flipper twijfel…

9 likes

Doxa love :sunglasses:

Wat zou er voor in de plaats moeten komen :thinking:


Wel weer een Tudor???

6 likes

Ik heb nog ergens een 16600 liggen:

9 likes

Deze…

9 likes

Aaaaahhh, ja die staat bij mij ook nog op m’n verlanglijst :star_struck:

17 likes

Tudor draad wordt flink gekaapt door Rolex.

Moet nog steeds een keer een Tudor GMT…

1 like

Vandaag bij Wesselink&Vreeker laten bekijken van binnen en dat zag er goed uit m.u.v. pakkingen die totaal niet klopten waardoor hij ook niet waterdicht was. Mocht blij zijn dat er wonder boven wonder geen water in terecht was gekomen. Opvolgend is hij direct vervangen op alle pakkingen en opnieuw op druk gecontroleerd en waterdicht getest. Echt top service van W&V uit Alkmaar.

3 likes


Deze mocht ik meenemen wat ik interessant vind omdat je ziet dat een pakking kurkdroog is (die is gebroken ipv gescheurd zo oud was die) en de andere verkeerde pakkingen zijn.

1 like