Tudor only II

Volgens mij kaap ik het onderwerp hier, excuus!

Gaat toch over tudor? Prima. Alleen die Seiko doos is jammer… :joy:

1 like

Vrijdag m’n NOS ETA two liner binnen gekregen. Twijfel over de hoogte…flipperiaanse gedachten komen al weer terug:) dus soort vooraankondiging voor het blauwe gedeelte. Mocht je interesse hebben in een two-liner pelagos met garantiepas op 2020 en dus 5 jaar Ad garantie stuur me een berichtje:slight_smile:slight_smile: nu ben ik zwak haha

3 likes

Is een Seiko matje op de toonbank bij W&V :thinking:

1 like


Submariner op het water, voor een duik vind ik het alleen te fris :joy:

13 likes

14 likes

Als het de Blauwe versie is dan heb ik wel interesse.
Mvg.
André

Die is er niet in de ETA variant. Blauwe enkel met eigen Tudor uurwerk

1 like

Dan zou ik voor de groene gaan :grin::yum:

13 likes

15 likes

!!
tudor anthology maar aangeschaft, erg mooi boek!

17 likes

Mooi hoor, lekker leesvoer :grin:

Zo echt wel mega veel info en wat leuk is dat ik dus net een tropic band heb besteld en er dus ook een oude sub met tropic op de kaft staat.

2 likes

Absolute must-have voor de Tudor liefhebber/verzamelaar. Voor mij is het een soort bijbel iig.
Wel jammer dat er (nog) geen add-ons voor de moderne collecties zijn of een digitale/app versie van het naslagwerk. Hoe relaxed zou dat zijn, rondsnuffelend op marktjes of in boutiqus in het buitenland…

Ja dat zou helemaal fantastisch zijn ook om idd misschien mooie pareltjes te vinden!

Plaatje van vanmiddag :sunglasses:

9 likes

Hij is binnen! Nog een pre corona editie :grin:

17 likes

Mooi hoor, gefeliciteerd :star_struck:

11 likes

Terug van vakantie, mijn vakantiebeater weer omgeruild voor mijn daily :slightly_smiling_face:

20 likes

De Pelagos, wát een knaller!! Deze topper blijft toch echt ‘het beest van Tudor’ wanneer je het mij vraagt…:star_struck:

13 likes