Tudor only II

Mooie Tudor. Jammer dat die terug moet. Misschien had ik niet goed gelezen maar komt die uit Nederland?

1 like

Hij gaat terug naar Duitsland, wordt gerepareerd en de vriendelijke verkoper stuurt me dan terug!
Hij is wel mooi én 38mm:

5 likes

Die canvas band is mwehh weet het niet. Grijze muis

2 likes

Klopt ,maar heb ze in alle kleuren hoor .Maar nu een zwarte sweater aan dus vandaag maar grijs.:wink:


Deze groene vind ik ook tof staan.

4 likes

Groene is tof geeft het een militaire uitstraling en dat zijn altijd bonus punten

1 like

Welke tool gebruik jij om de banden te wisselen?

1 like

gewoon zo’n goedkoop prul ding , gratis gekregen bij bestelling bandjes .

Vorkje iets smaller gevijld ,maar gebruik ook wel eens alleen die andere kant .Lukt het ook mee .

Alsof er geen crystal op zit :ok_hand:t2:

25 likes

Deze topper heeft veel met me meegemaakt de afgelopen week…:muscle:t2:

15 likes

Probeersel op barton elite strap, moet zeggen bandje voelt lekker.

9 likes

Weet iemand hoe het zit met de termijn van tudor garantie? Mijn tudor is van dec 2019, in de box stond 2 jaar… maar ik lees nu vaak 5 jaar.

2 likes

En toch is het niet mijn ding dus hij gaat naar het blauwe gedeelte. Kan niet wennen aan de opening bij de lugs en staal is toch meer mijn ding.

1 like

Netjes dat ze het voor een deel met terugwerkende kracht doen. Wel een beetje jammer dat ik met mijn BB36 uit '17 buiten de boot val. Gelukkig doet 'ie het goed :smile:

Snap ik. Gat is tr groot. Je kan een Vanguard overwegen, die sluiten perfect aan en dragen top!

Zijn wel iets duurder…

Zwart blauw en ROOD

7 likes

Heb ook een origineel rubberen band voor mijn pelagos lhd en ook dat is niet mijn ding. Heeft er ook 1 keer op gezeten maar snel weer terug op staal eeuuu titanium.

1 like

Zo te horen nog steeds erg happy met de aankoop? :ok_hand:

4 likes

Bizar hè! Hier is het glas ook foetsie … :rofl:

11 likes

Ik moet het je toch eens vragen … maak je je foto’s met een losse camera of met je smartphone? :grin:

1 like

De meeste gewoon met een iPhone (8). Ik haal ze wel bijna altijd even door Lightroom. Oh enne foto’s van mijn NA topics of de fotowedstrijden maak ik meestal met een Sony RX100-3 (standje ‘M’).

Zoals deze …

Je kunt het overigens vaak aan de naam zien DSC = Sony en IMG = iPhone. :wink:

10 likes