Tudor only II

Zeker weten! :ok_hand:t2:

1 like

Heb deze ook … ook maar eens erbij pakken :slight_smile:

1 like

Heerlijk veelzijdig en handzaam cameraatje, ik heb er best wel veel plezier van. Had voorheen een Canon 5DII met tassen vol los glaswerk. Maakte daar erg mooie foto’s mee, maar man man … wat een gesjouw telkens. Was er klaar mee. :sunglasses:

Soms mis ik nu alleen wat lengte. Maar dat is incidenteel. Ik fotografeer meer ‘dichtbij’ en kan dus eigenlijk alles wel doen wat ik eerder ook kon en het dwingt soms tot wat andere fotokeuzes. Ook leuk.

1 like

Ha Jos, kogel door de kerk dus, besluit genomen, ’ ja gezegd tegen de vorige eigenaar en voilá, nu om de pols!

Mooi man!
2 leren banden erbij.
Wat nu, eerst tijdje dragen en daarna staal?
Hoe dan ook, heel veel plezier gewenst.

Moet je weten,…ding is soms niet af te krijgen. Duurt soms zo lang dat ik aarzel te posten in WDWV…
Je gaat het merken!

:+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

4 likes

Daar zat niet veel tijd tussen hè?

Ik mag graag wat onderzoek doen vooraf (even m’n kleine teen in het water gedaan bij jou om te voelen hoe warm het is😉) maar daadwerkelijk actie ondernemen is zo gebeurd.

De originele strap kwam erbij maar dat is niet echt mijn ding vooralsnog. Ik heb een rubber tropic op maat gesneden en die eraan gehangen. Past beter bij de robuustheid vh horloge naar mijn idee.

Ja, nu op zoek naar stalen band. Dat is wel het idee. Wil je een weekje ruilen van band?

Ik geniet er met volle teugen van in ieder geval. Machtig mooi heurleugie. Gaat niet van de pols binnenkort hahaha.

Cheerio!

2 likes

15 likes

Die leren Tudorband ziet er nooit strak uit op de foto’s, en ook beetje dun.
Zeg jij dat ie IRL tegenvalt?

De Tudorgesp is wel mooi, maar kost meer geld dan ik ervoor over heb.
Het exemplaar op mijn GranTour zit fantastisch trouwens, maar die band is weer heel anders…
Ik had me voorgenomen om @Ko-Banden te vragen, maar heb nog kleine twijfel over de kleur. Weet ook niet of Ko dat überhaupt doet, het is geen standaard recht toe recht aan band.
Ik wil dus eigenlijk geen zwarte met geel stiksel, maar een gele met zwart stiksel.

Oeps…nu weet hij het al, want ik heb hem getagd :face_with_hand_over_mouth::relieved::roll_eyes:

Haol ‘t kop derveur Jos, haol ‘t kop derveur!

1 like

Ik heb nog een tudor vouwsluiting van een hydronaute liggen die voor een redelijk bedrag weg mag. Origineel van een rubber strap maar ik heb hem altijd op leer gehad. Stuur maar een pb als je intresse hebt.

2 likes

Staat prima ook .

Bandje binnen en gelijk erop gezet.

Tudor North Flag met Pelagos rubberenband

16 likes

Goud mienjong :smile:

Strak is die zeker wel en de sluiting is ook heel delicaat uitgevoerd.
Maar het is altijd een kwestie van smaak hè? Past niet echt bij het horloge imho.

Het lijkt er op dat je bij deze het gesprek hebt geopend haha. Ik zie de resultaten vanzelf voorbij komen…

In ieder geval is de North Flag fanclub 1 lid rijker en ik zal trots mijn geloof uitdragen!

Tjuss.

1 like

Dat ziet er goed uit! Hoe draagt dat?

Zwart vd band met de keramische ring combineert goed. Maakt het af naar mijn idee.

1 like

Top combi!

Band nieuw bij de dealer gescoord?

1 like

Ja, via S&C.

Prima combinatie, draagt erg comfortabel :+1:t2:

1 like

Erg mooi!
Lijkt op de foto niet helemaal top aan te sluiten, maar IRL zie je dat waarschijnlijk vrijwel niet?

Heh, nu baal ik een beetje dat ik 'm niet meer heb. :see_no_evil:
Maar ja, er is zo veel leuks te koop.

1 like

Ziet er goed uit! Mooie combi zo… :ok_hand:

1 like

Dank je. Weer eens wat anders. Lederen vouwsluiting heb ik ook nu dus voldoende om mee af te wisselen :sunglasses:

9 likes

Hier ook weer op rubber

11 likes