Tudor only II

Het zou mooi zijn als de insert los te verkrijgen zijn…

2 likes

Zeker :+1:

1 like

En dat is fijn! Zeker met dit weer. :sunny:

The spring-loaded system of the clasp will ensure that your Pelagos always remain securely fastened to your wrist […]

Niet alleen bij het duiken, maar ook op hete dagen (zoals vandaag) waarbij de pols soms even een tikje meer ruimte neemt dan normaal. Hij staat nu op de ‘veerstand’ waardoor bij deze band geen geklooi met (snel)verstellen enzo, het gaat helemaal vanzelf.

Geinig! :wink: #BORNTODARE

16 likes

Haha wauw als dit zo is

Op die sluiting mogen ze bij moedertje Rolex jaloers zijn!!!

2 likes

Bij Rolex’ equivalent, de Dweller, is ‘functie’ in de loop van de jaren wat minder belangrijk geworden. Uiterlijk des te meer, … andere doelgroep. Deskdivers.

De snelverstelling in de sluiting van de Dweller is trouwens ook echt super. Werkt als een tierelier, alleen het vereist wel een actieve handeling. Heeft ook wel wat, heb je weer een reden om het horloge even af te doen en te bekijken. :wink:

1 like

Ik weet het…

En de Pelagos LHD ook gehad… dus kan ik zeggen dat de Pelagos sluiting gewoon de fijnste is!

4 likes

+1 … :wink:

2 likes

Denk niet dat ze ghost bezels gaan uitbrengen, leuk voor de liefhebber maar leg maar eens uit aan een klant dat ze het een goed idee vonden om een vale kleur te gaan verkopen met het idee dat het gedragen en veroudert eruit ziet.

1 like

“Tudor Thursday”

9 likes

Zo is het! :wink:

12 likes

Wow het leer van jouw pouch ziet er mooi geleefd uit.:ok_hand:

2 likes

Ik gebruik 'm veel en hij zit ook niet altijd keurig in een jaszak of in een ladekastje … :wink:

Heb hem ook toen 'ie nieuw was gelijk al in een bak water gegooid. Met ‘te veel’ vulling daarna op laten drogen om hem wat op te rekken, zodat de Pelagos wat beter past. Dat heb ik 3x herhaald en nu meer dan genoeg ruimte voor dikke duikers. Het zat allemaal wat krapjes. Ik had 'm net een beetje te klein laten maken door Wesley (ex-HF’er en een echte kunstenaar als het op leerbewerking aankomt!).

Ik heb er nog twee in gebruik. :sunglasses:

2 likes

Gaaf hoor! Ik heb die van mij ook van Wesley, hij maakt hele toffe dingen inderdaad. Hopelijk gaat mijn pouch er ook zo geleefd uitzien.

1 like

Hmm ik vind hem te strak op de veer stand. Dus die gebruik ik niet

7 likes

Niets zo persoonlijk als horloges :sweat_smile: Blijft een knapzak die LHD :sunglasses:

1 like

De '58 verwend met een nieuwe single pass nato :relieved:


9 likes

Huh,ex-hfer? Is er iets gebeurd?

…Verbaal opstootje…

En een plaatje… want ja… TUDOR!

11 likes

Geen idee. Weet jij het?