Tudor only II

ik ben een tijdje niet zo actief geweest. Dus ik weet het niet.
Heb wel nog een mooie watchroll voor meerdere horloges en toebehoren. Dat was de eerste grotere die hij heeft gemaakt. Heb hem al twee jaar, heel fijn ding.

1 like

Ik ben ongeschonden gebleven heren, sommige dames.
Het was spannend, zon papieren tijger, euhh sneeuwpanter, maar euhhh ik leef nog.
Moeder en welp…nooit tussenbeide komen…

Edit, en een foto toevoeging van de domesticated versie, zonder sneeuw


Dat oranjerige dus

10 likes

Ik gebruik hem enkel op de veerstand

nummer 2 bevalt mij het best

4 likes

Hebben!!! Dit zou de ultieme uitvoering zijn en een GMT. Zou mooi zijn als we de inserts los kunnen kopen dan hoef ik alleen maar de GMT te kopen😁. Als kers op de sluiting de Glidelock van de Pelagos dan heb je toch de ultieme dive watch

1 like

Haha, ja man de perfecte samenstelling :ok_hand::star_struck:dat zou mijn grail gelijk zijn.

Mwah, ik vond de veerstand niet prettig. Het horloge xit constant strak om de pols.

Als je je horloges altijd wat losser draagt, dan is dit geen optie. Het is hoe dan ook een zeer fijne sluiting.

1 like

Klopt. Ik draag horloges niet los(jes), dus bij mij is het wél een heel fijn extraatje … :wink:

Beetje zon maakt hem nog mooier :slight_smile:

13 likes

21 likes

12 likes

Toch wel erg mooi die LHD :heart_eyes:

1 like

Morgen een nieuwe incoming! Naast de 2-liner ook de nieuwe Pelagos. En beide zwart. Omdat t kan. Love that watch!

image

9 likes

:joy: Why ??

… proficiat :+1:t2:

Persoonlijk liever een blauwe gekocht oid

2 likes

Omdat ik ze beide gaaf vind? Omdat ik tegen de 2-liner aanliep en ik m niet aan me voorbij kon laten gaan? Omdat het een van de mooiste duikers is in mijn optiek?

Geen idee. Gewoon een vette titanium rammer waar je ook prima een ETA en manufactuur van kan hebben :sunglasses:

En blauw, nee. Die deed t m niet bij mij. Op een foto dan… Misschien in het echt wel…:smiling_imp:

2 likes

Ah ok :+1:t2:… en de zoektocht naar de Hulk nog gaande ?

Nee. Met een beetje mazzel is dat mijn andere incoming. Ook morgen.

En dan even rust qua horloges. Is weer veel te gek en snel gegaan de afgelopen maanden. Veel geprobeerd en weer door, nu ff klaar.

Aan de andere kant: de Aerospace blijft nog wel trekken. Helemaal wanneer ik ooit eens de Aerospace met cobra plaat zou kunnen bemachtigen…:sunglasses:

1 like

Hoog tijd dat Tudor de Roos terug brengt op de wijzerplaat…

1 like

Mooi! Deze foto doet ‘m eer aan :ok_hand: Voor mij veel te groot, maar ik kijk er hier graag naar.

1 like

Hot news…

8 likes