Tudor only II

Ik merk dat de rubber strap niet fijn zit … te hard? Een canvas strap is incoming maar duurt nog even …

Heel even op een zwarte Nato gezet van de week, maar dan komt de kast te hoog op de pols. :thinking: ik denk dat ik zo een strook verwijder van de Nato, en single pas maak … wellicht maakt dat het verschil.

5 likes

Gaaf man! :ok_hand::facepunch:

@Svennos lekker hoor! :ok_hand:

1 like

Ah…zou het dan inderdaad toch echt gaan gebeuren? Heerlijk…ik ga vast sparen. :+1:

3 likes

Denk dat je hem nu al moet reserveren.

2 likes

Ah…dan hebben we gewoon nog even geduld totdat ie tzt ergens wordt aangeboden. :sunglasses:

1 like

Hoop niet alleen een blauwe bezel verdomme ook een blauwe plaat erin jassen

3 likes

Kan ff niet focussen…groot leed op kleine schaal
:upside_down_face:

4 likes

Single pass nato van gemaakt! :black_heart: Draagt een stuk beter dan de rubber strap, en niet te hoog zo :sunglasses:


8 likes

Hmm…dat weet ik nog niet…zou ik eerst moeten zien. :wink:

Mag hopen dat er ook blauwe plaat in komt, anders minder geslaagd

Als de blue 58 in de verkoop is, hoop ik dat er losse onderdelen te koop zijn, waaronder de blue insert en bezel…

Oh wacht…dat las ik verkeerd. Nee inderdaad…met blauwe plaat svp. :ok_hand:

1 like

ik kon ook niet aan de originele strap wennen…gewoon op titanium is voor mij het fijnst.

Dit dus!

Overigens is op het rolex forum sprake van drie nieuwe modellen waarvan 1 beschikbaar per 1 juli.
Nog 5 dagen en we zullen het weten…

Incoming 1! :muscle:t2: ‘Na’-topic volgt…

@Captaingingerbeardd: dank voor je goede hulp met alles! :muscle:t2::+1:t2::ok_hand:t2:

7 likes

Vanmorgen mijn Pelagos ook even aan het rubber gehangen. Vind het niet gek, maar ik blijf toch gewoon een fan van de Titanium band. Gewoon mooier! Smaakdingetje … :wink:

@Lwd79, lekker. Zo heb je er één en even later, ûh twee! :sunglasses: … ga je de ETA wegdoen of hou je die erbij?

7 likes

Die ETA gaat nooit weer weg. Herinneringen.

Ik hou ze dus beide. Lekker en omdat t kan! Omwisselen bv per maand en de andere de kluis in :+1:t2:

1 like

Heb je aan de nieuwe dan ook een speciale gelegenheid gekoppeld?

Ik snap het namelijk niet twee keer hetzelfde horloge te kopen …

@Dr.Doc Ach, ik had twee eenden vroeger: een 2cv6 en een 2cv4. Van buiten hetzelfde maar onder de motorkap verschillend.
Snap het dus wel.

2 likes


Hij is waterdicht :star_struck:

4 likes