Tudor only II

Oef zo ontzettend jaloers! BB of Pelagos staat als eerste op het verlanglijstje.

1 like

Precies dit! En net anders genoeg om ze uniek genoeg te vinden.

BB ook gehad, die was het voor mij dan weer net niet… Ben gewoon meer van de écht rauwe duikers.

1 like

Ik moet eens beginnen bij een AD naar binnenlopen en ze eens om doen. Horloges staan snel (te) klein op m’n pols. Dan kijken waar de liefde zit. :star_struck:

1 like

Snel te klein? Dan is de Pelagos het ws helemaal voor jou :muscle:t2::+1:t2:

De 58 is inderdaad geen grove duiker maar zeer fijntjes. Daarom past hij goed naast mijn Doxa

20200515_165814!

6 likes

Je bent gewoon #BORNTODARE:wink:

5 likes

:sunglasses::ok_hand:t2:

1 like

Fijne zondag Tudormigo’s :blush:

11 likes

11 likes

Ik gok: blauwe bezel, rode bezel, groene bezel (als dat laatste zo is, wordt dat een “Kermit / Harrods” klapper).

1 like

Als die groene komt dan zakt de prijs van de Harrods 41mm versie ook dik. Denk zelfs onder list want de BB58 wint het elke dag van de week van de 41

1 like

7 likes

https://youtu.be/Ye8mB6VsUHw hahaha moest meteen hier aan denken :joy::sweat_smile:

1 like

10 likes

16 likes

7 likes

ik haalde zojuist de rode Vanguard eraf om de stalen band weer op de GMT te zetten, maar toch even voor de gein een zwarte 3-ring Zulu van 10 ekkies erop gedaan. Extra dikte valt mee, draagt top en staat stiekem best goed!

misschien toch eens zo’n te duur stukje Tudor stof kopen? :thinking:

7 likes

Ja hoor staat :ok_hand:

1 like

Dat staat hem zeker niet verkeerd. Ik zou hem ook op een leuke single pass gooien denk ik.

1 like