Tudor only II

Van drie Tudors, terug naar een. En weer naar twee!


En nu maar hopen dat er niet teveel overlap met de zwarte is :grimacing::grimacing:

29 likes

Heel mooi ! Waar heb jij 'm zo snel opgepikt ?

1 like

Hier mijn Tudor trio…waarvan de Pelagos te koop is overigens

22 likes

Mooi man :star_struck:

2 likes

Netjes! Ik zou ze alle 3 wel willen hebben :wink:

Sinds vandaag eigenaar van deze knapperd. Helemaal blij mee!

22 likes

Als je de blauwe zat bent mag je hem ruilen voor mijn GMT :slight_smile:

1 like

Hé die ken ik ergens van :wink:

1 like

Ohja? :wink:

Man man man jij hebt gewoon de blauwe.
Die moet ik ernaast hebben hoor.

1 like

Waarom doe je de Pelagos eruit als ik vragen mag,?

1 like

Haha jij koopt telkens de hele reeks, net zoals bij de 65 destijds. Laat ons hopen dat Tudor er niet teveel uitbrengt dan :smiley:

Mooie aanwinst! Welke vind je de mooiste? :blush:

2 likes

Uiteraard mag je dat vragen. Ik had Pelagos gekocht met nog niet de wetenschap dat de BB58 blue gelanceerd zou worden. Qua kleur te veel overlap alhoewel het natuurlijk twee compleet verschillende horloges zijn. Na ja we zien wel.

1 like

Haha. Ja inderdaad

De blauwe is echt heel leuk en anders. De zwarte doet mij nog het meeste. Maar vandaag voor het eerst mee opstaan en naar werk. Even kijken hoe dat bevalt :grin:

1 like

Mogguh Tudormigo’s :blush:

7 likes

Wat een weer hier in NL zeg. Afgelopen week prachtig weer gehad en nu dit :neutral_face:. Wel hele mooie horloges gepast. Maatje is geslaagd met een Yema super mooi horloge :ok_hand:. Ik had moeite om de Sinn 903 te laten liggen wat een mooi horloge in het echt :heart_eyes:. Ook nog de Tudor BB36mm gepast heel mooi horloge ook. De Tudor GMT ben ik definite van genezen vroeg mij altijd af hoe die zou zijn maar voor mij persoonlijk echt te chunky.

5 likes

Wat een joekel is die Pelagos ook zeg, was me nooit opgevallen maar nu met de andere twee erbij valt het erg op.

Nou… da’s ook weer wat overdreven… :smiley:
De Pelagos is inderdaad 42mm ten opzichte van de andere 2 met 40mm.

Terug van onderhoud :heart_eyes:

10 likes

De Black Bay is 39mm🤫

2 likes

O ja :+1:t2:

1 like