Tudor only II

Nice, wathebben ze gedaan? Alleen uurwerk?

1 like

Uurwerk service inderdaad en het ankerrad is vervangen. Loopt nu ongeveer 2/3 seconden voor de eerste dag. Mooi afgesteld weer!

1 like

Zojuist de bb58 blue omgehad waarop een medeforumlid mij de eerste optie had gegeven.

Ik ben al jaren gek op tudor en de blauwe sub snowflake was bij aanvang van de horlogehobby mijn grail. Uiteindelijk kocht ik voor 2200 euro een in schitterende staat verkerende zwarte 79090 Submariner. De blauwe bleef (ook na de verkoop van de 79090) toch door mijn hoofd spoken.

Met het uitkomen van de bb58 blue maakte mijn tudor hart dan ook een klein sprongetje. Op 1 juli al even (zeer kort) om gehad en door de euforie zou ik hem meteen gekocht hebben ware het niet dat hij toen nog niet beschikbaar was.

Snel daarna vernomen dat er mensen op de bb58 wachtlijst toch voor een zwarte gingen en vandaag de eerste optie om weer langs de AD te gaan.

Door mijn twijfel over de rivets de dame des huizes mee naar de AD gesleurd met de boodschap: geef je eerlijke mening!

Zonder de eerste euforie moest ik toegeven dat het blauw er niet zo uit springt. Eerste woorden van mijn vrouw waren: tja, degelijk, en niet speciaal.

Uiteindelijk de bb58 laten liggen zodat een andere liefhebben voor list kan genieten van hopelijk zijn droomhorloge. Het voelt voor mij niet meer dan fair dat ik de optie die ik krijg voor list te gunnen aan een ander zoals ik de optie ook gegund kreeg.

Via deze weg nogmaals bedankt voor de optie op het horloge S!

15 likes

Ik ben er ook erg benieuwd naar!

1 like



Al mijn foto’s maakte ik voornamelijk met mijn telefoon, nu toch eindelijk de canon er eens bij gepakt.

22 likes

9 likes

The one that got away…
Nog steeds de enige waarvan ik ECHT spijt heb dat ik hem weg heb gedaan🙁

9 likes

I feel your pain ook al heb ik hem nooit gehad :joy: zou hem wel willen :grimacing:

1 like

Ergste is misschien nog wel dat degene an wie ik hem heb verkocht uiteindelijk ook echt een eikel bleek te zijn😂
Overigens voor die tijd wel een redelijke deal aan gehad.

Lekker dan zeg, had je beter aan mij kunnen verkopen had je hem hier heel vaak gezien :joy:

2 likes


Nog een resultaat van vandaag.

16 likes

9 likes

Mooie foto’s!

1 like

Dankjewel!

1 like

Wat is de ref? deze is wel erg lekker zeg

Ref 94614 uit 84/85 op een oyster de jubilee is work in progress

Strakke kast nog… die Tudor sub :ok_hand:t3:

1 like

Beiden zijn denk ik nog goed strak te noemen, de sub is nooit gepolijst de date day is moeilijker te zeggen maar lijkt er op dat als die al beurtje heeft gehad het een lichte is geweest.

Verschil is toch wel duidelijk te zien hoor, mooie foto’s.
Heb ook een EOS in de kast liggen en komt er eigenlijk maar zelden uit.

Ik gebruik mijn EOS R veel maar niet voor m’n horloges maar ga daar zeker na vandaag verandering in brengen. Wat je zegt verschil is toch wel heel duidelijk te zien plus met beetje creativiteit kan je zeker gave resultaten behalen.

1 like