Vind ik ook
De allermooiste is toch echt de 2-liner
De mijne is even naar Genève voor onderhoud (gangreserve was niet wat het moest wezen).
Inderdaad!
Hej Junior jonguhhh,
Dat 2e woord in rood onderste boek, staat daar Tudor?
Haha, ûh nee. De TUDOR catalogus ligt wel bovenop de stapel, dat kleine rooie vlekje op de zwarte rug is het logo. Duidelijk toch? Jaja, …
Tudor on top, Tudor rules…heel goed
Gaaf ding. De verkoper bij S&C was overtuigd van het idee dat er binnenkort een 39mm BB GMT komt. Heel benieuwd
Heb je hem meegekregen?
Was het maar zo’n feest, de pinpas moest er gewoon door.
Maar ik wil niet te geheimzinnig doen. Omdat ik cool ben werd ik gebeld dat er eentje voor mij klaar lag, @Rolopalooza wilde er graag eentje, dus win-win.
Het was leuk om iemand van HF blij te maken in plaats van boos. Ik ben beter in het tweede.
En ik ben nu eindelijk een klant van een AD. Voelde me helemaal the shiznit .
Ha ha cool dat je een mede forum lid helpt Als iemand mij ook wilt helpen aan de blauwe hou ik me aanbevolen
Helemaal niet onaardig. Die hele S&C actie zal wel goed voor je karma zijn .
Iedereen happy met z’n nieuwe BB58 Blue. Doe ik het onder de Toscaanse zon gewoon nog ff lekker met m’n 79220B. Ik heb nog geen reden om die voor de nieuwe blauwe BB58 in te wisselen…
Dit moet de 41mm zijn.
Volgens mij de bb58, tube lijkt niet blauw en vorm vd kroon anders dan die van de S&G ernaast.
zou idd nog wel eens kunnen. plus het is ook niet met de bracelet, vandaar de wat lagere prijs
Nope. Dat is de BB58 Blue. No doubt.
Die GMT wil ik ook wel!!