Tudor only II

Hadden ze het ook nog over een Tudor Submariner? :raised_hands:

1 like

Vakantie :relieved:

6 likes

Nee, maar dit was zijn eigen overtuiging. Ze weten het hooguit een paar uur eerder dan wij :joy:.

Ik zou het supergaaf vinden, een Tudor Submariner, maar ik denk niet dat het ooit opnieuw gaat gebeuren.

2 likes

Volgens mij de eerste keer dat je een horloge nieuw, bij de AD koopt.
Ik wilde je al @HanDaVintage gaan noemen :grin:

1 like

Volgens mij heeft hij al eerder een Rolex GMT nieuw gekocht ?

Haha!

Roald merkte gisteren op dat de rode driehoek ook wel zou passen op de blauwe.

Snelle Photoshop:

Wel eens, het is net dat kleine beetje meer.

8 likes

Too much?

7 likes

Nickname grote smurf :sweat_smile:

image

3 likes

Hé rode schroefdraad bij de kroon wel, dat rode driehoekje had er wel op gemogen wat mij betreft!

1 like

Ik heb idd niet de illusie dat een AD eerder op de hoogte is dan wij. :crazy_face:

Ja ik zou ook staan te dansen en trappelen voor een Tudor Sub, net als de hele Tudor gemeenschap denk ik. :clown_face: Ik zie het gek genoeg nog wel gebeuren… maar dan over een paar jaar, ik zeg 2024. Als ‘the next big thing’ na de introductie van de Black Bay in 2012 en de BB58 en GMT in 2018.

Zei daar iemand TUDOR submariner?

there we go.:grin:

20 likes

Maak ons maar gek!! :star_struck: Schitterend horloge heb je. :raised_hands:

1 like

Mooie lugs!

Dankje, ze zijn echt nog in top conditie gelukkig, überhaupt is de case op paar gelukkig tijdens het dragen niet zichtbare krasjes in goede staat.

1 like

Een Tudor Sub verschilt toch niet zoveel met de bb58, afgezien van de wijzers en dials? Hoe zou zo’n remake er dan uit moeten zien? Mercedes hands en geprinte plaat in een bb58 kast?

1 like

Ik denk dat juist de kast het verschil moet maken, dus geen BB58 kast, maar juist een nieuwe kast met crown-guards. Een geprinte dial zou heel tof en echt vintage zijn!

Ik zou ook zeker warmlopen voor een geprinte dial. Ik geniet ook zo van mijn Oris 65!

Edit: O wacht, haha. Ik zie inderdaad dat de kast heel anders is. Met doorboorde lugs en crownguards. Veel toffer inderdaad.

Ik heb ook eens een met rode bezel gezien. Super is die!
Gevonden!

10 likes

Voor mij nog altijd het beste van twee sterke namen :sunglasses:

13 likes

17 likes

Erg mooi en een eigen karakter :ok_hand:t3: