Zo blij met deze BB blauw
Ik ga hem steeds mooier vinden.
Al die BB58’s
Hmm, na drie weken blijkt de Pelagos inderdaad niet goed en moet hij terug naar Tudor in Genève. Enig idee hoe lang zoiets duurt?
Afhankelijk van Coronagedoe moet je rekenen met 4 tot 6 weken.
Ik zou voordat je hem laat opsturen wel even vragen of ze naar de smering hebben gekeken. Dat was bij mij het probleem en kon uiteindelijk makkelijk bij S&C (in Diemen) worden opgelost. Gassan had er geen tijd voor bleek achteraf en daarom werd 'ie in eerste instantie opgestuurd. Man man, was een heel gedoe voor een (kennelijk gemist) druppie olie …
Horloge was twee weken in diemen, die kunnen het niet fixen
Bij mij heeft het 7 maanden geduurd. Totale onkunde en niet willen meewerken bij het SC in Diemen. Dit na aanleiding van een schade. De verzekering van de tegenpartij was assertiever en behulpzamer dan die lui in Diemen. Voor mij nooit meer iets uit de Tudor familie en ik koop ook niks meer bij S&C
Gelukkig heb ik nog een Seiko die het altijd doet…

Voor mij nooit meer iets uit de Tudor familie
Oké. Dus omdat je een slechte ervaring hebt (gehad) met een AD hebt laat je het horlogemerk in zijn geheel links liggen. Bijzonder …

Gelukkig heb ik nog een Seiko die het altijd doet…
Ik heb dat met mijn Swatch, dat is mijn (t)rots in de branding.
Ding doet het altijd en ook nog eens keurig op tijd.
Ik zal trouwens even een Tudor plaatje doen:
Zijn er nog meer bezitters van een two-tone lume diall(green)&bezel&wijzers(blauw ? Vandaag bij S&C Haarlem gekocht.
8-》
Oké ehmm bijzonder… Denk dat het niet helemaal goed is gegaan
Kan je iets meer uitweiden over het probleem, was het een uurwerk technische probleem, of externe (ongeluk),?

Zijn er nog meer bezitters van een two-tone lume diall(green)&bezel&wijzers(blauw ? Vandaag bij S&C Haarlem gekocht.
Hoort niet zo denk ik. Die van mij is zoals dit:

Vandaag bij S&C Haarlem gekocht.
Oké. Ik ben wel even benieuwd naar een scherpe foto (zoals het voorbeeld van @Svennos). Lukt dat?
Vanwege een ongeluk (aanrijding) heeft het horloge van buiten en intern schade opgelopen. Tudor behandelt in eerste instantie de aanvraag onder garantie wat een fout is want verzekeringswerk. Daardoor hebben ze lopen klooien met het horloge (getracht te polijsten) en vernam ik van de S&C dat er nog behoorlijk wat schade zichtbaar was. Dit heeft 8 weken geduurd, daarna was het 3 weken wachten op een offerte van de schade voor de verzekering met als laatste meer dan 4 maanden wachten tot het horloge weer in orde was. Akkoord en geld op m’n rekening van de verzekering van de tegenpartij was binnen 4 dagen geregeld. Ik heb aardig wat mails en telefoontjes gepleegd naar SC in Diemen maar pro actief handelen bestaat daar niet.

8-》
Wat de hek, wat is daar aan de hand?
Duidelijk, geen garantiegeval door fabrikage fout maar ongeluk, helaas met erg slechte afhandeling vanuit S&C maar daar kan tudor niets aan doen.
Oei. Fraai in het echt…?!!