Hupsaké, man man … je bent lekker aan het sjoppen!
Deze GMT staat ook al een tijdje op mijn lijstje, in mijn geval wél op staal maar op deze leren band ook geen gekke uitstraling. Met de GS een lekkere afwisselbaar horloge. Van harte!
Hupsaké, man man … je bent lekker aan het sjoppen!
Deze GMT staat ook al een tijdje op mijn lijstje, in mijn geval wél op staal maar op deze leren band ook geen gekke uitstraling. Met de GS een lekkere afwisselbaar horloge. Van harte!
Mocht er nog iemand interesse hebben in een crafter blue rubberen band voor de black bay (heb er 1 in het blauwe gedeelte staan😎)
Lekker he! Altijd een feestje winkelen bij Jaap
mooi bandje
Thanks. Het is een custom band van Aaron Bespoke (ook bekend onder Combat Straps) uit Montreal, Canada en is door mij afgestemd op de kleuren van het horloge.
Zwart van de wijzerplaat matcht met het antraciete struisvogel leer. Het rood van de triangle op de bezel zit in het kleine beetje stiksel bij de lugs, de floating keeper en de voering aan de binnenkant (eveneens struisvogel).
Als laatste komen de gouden tonen van de wijzers en markers terug in het stiksel. Dit alles op een vouwsluiting om de band zo lang mogelijk in perfecte staat te houden.
Hallo tudor vrinden.
Liefhebbers van een vintage look BB58?
Beetje bezel in de bleek en hop.
Ik vind hem erg gaaf.
ik laat het zo.
Zo jij durft hem aan te pakken
Proost …
Zo leuk om te zien dat je er nog steeds mee rondloopt. Is ook een knaller, niet voor niks hier ook weer ‘teruggekocht’. Gewoon fraai, de Pelagos!
Heel gaaf! Ook op die band. Zeker op die band!
Haha. Ik durf niks. Iemand op de instalife
Deze gaat nooit meer weg hoor
Hup ! Meenemen
Eens! Ziet er goed uit
ga hem morgen ook ophalen in belgie,heb hem niet eens in het echt gezien
we zien wel of die bevalt