ja zo denk ik ook. Of ik laat het zo of gewoon een nieuwe.
Misschien via de email of zo, heb ik iets van documentatie.
Ik zou gewoon een ander exemplaar aan ze vragen in dit geval.
Je gaat toch niet een premium horloge kopen om die na 1 dag terug te sturen en dan maanden kwijt te zijn. Dat is zot, helemaal omdat je duizenden euros hebt betaald.
Kunnen jullie nog achterhalen waar dat stond? Ik ben wel even benieuwd. Bij mij gaan alle alarmbellen rinkelen als ik dit tegen zou komen, maar hey … de wonderen zijn de wereld niet uit en Tudor maakt wel vaker foutjes. Replicafabrikanten trouwens ook.
Ik ben zeer benieuwd.
Dank je wel. Je tijd/datum staat verkeerd. … laat even weten wat S&C ervan vond! Ook daar ben ik benieuwd naar.
even google gebruiken…
Rolex forum en watchuseek hebben beide topics over 2 kleurige lume pelagossen…
Thanks, als ik even tijd heb ga ik er voor zitten.
tijd stond goed, datum had S&C ingesteld, is nu gefixt y
Eerste voorbeeld in dat topic is nog weer anders. Daar zitten op de inleg verschillende kleurtjes. Geinig.
Als het allemaal legit is, zou ik er niks aan laten doen. Maakt hem net even anders en over twintig jaar, als iedereen hem aan het hypen is (zoals steeds vaker voorkomt bij TUDOR, helaas…), heb je iets bijzonders in handen. Kun je mooi je hypotheek van afbetalen.
Tijd voor een plaatje!
Goed bandje zeg
Supergaaf toch?! Dit is extra zeldzaam zo!
Horloge aangekocht met vele ‘emotionele’ bedoelingen. Wordt voor mijn nu bijna 1 jarige zoon. De caseback nummers begint (toevallig hoor) met de geboorte maand en eindigt met een 9 (2019) , als ik 1 van de middelste nummers weglaat en de andere 3 optel kom ik op zijn geboortedag 20 . Grappig allemaal dus als dit geen nephorloge is, denk niet dat schaap&limoen fake horloges verkoopt, vindt ik het niet heel erg. Als hij er over 20 jaar een huis van kan kopen hahaha, of studeren, is het prima.
Klopt!
Super mooi, zit ik ook vaak naar te kijken.
Zag ik gisteren staan bij Hassan in Amsterdam. Ik vond hem mooi.
update:
netjes gebeld door S&C Haarlem en ik kan het horloge terugbrengen. Wordt dan hersteld of wat dan ook door Tudor maar ik hou deze gewoon in bezit. Heb dus een unieke Tudor Pelagos LHD .
2e aanwinst vandaag! Ik heb deze zowel op staal als leer. Ik vermoed dat het staal niet vaak uit het doosje zal komen …