Tudor only II

Nee, gewoon de ‘normale’ 79030N.
Zie er verschillende voor 4.000,- op MP staan.

Dus als ik het goed begrijp is er geen enkele BB58 direct bij de AD voor list af te halen? Blauw of zwart? Los van een mazzeltje moet je op de wachtlijst?

Ik stelde mijn lokale AD de vraag. Hij meldde me dat de BB58 dit najaar beschikbaar zou zijn als ik me laat opnemen op de lijst.

1 like

Weet er iemand de exacte maat van de schroefjes van de BB58 band? Op het internet lees ik verschillende maten maar nog niemand die het exacte antwoord heeft.

Mmmmmm. Mijn BB58 is van oktober 2019…Twijfel of ik hem weg zal doen voor list. :confused:
Dat is het problem wanneer je weer een nieuwe mooie aanwinst hebt blijft de tweede langer in de kist liggen…

Wegdoen :innocent::joy:

Wacht op een pb:wink:

Eerste werkdag na de vakantie zit er al bijna weer op.

8 likes

Shit ik vrees dat ik ook een north flag ga willen, moet m alleen eens gaan passen dan.

Ik vond het in ‘t begin helemaal niks maar begin er steeds meer fan van te raken…

2 likes

…denk dat het tijd is de mijne maar te gaan verkopen …:stuck_out_tongue:

6 likes

Lees: Je hebt even niets te doen en bent te lui om een advertentie aan te maken? :sunglasses:

1 like

Haha ik herken dat wel die luiigheid.ik heb er ook nog steeds een bb58 nieuw in de stickers. Oh wacht dit is ook een plug nu hè;)

Soms trekt zo een PB of een gezocht topic me net over de streep bij twijfel om te verkopen…

1 like

Ja pcies ! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Enige wat ik zeker weet is dat mijn Pelagos nooit meer weg gaat. Die heeft een te hoge emotionele waarde.

Ik dacht de Hulk aan te schaffen ter herinnering aan het overlijden van een hele goede vriend, maar het is de 2-liner geworden die deze plaats heeft ingenomen…

1 like

Date day duoScreenshot_20200804-182942_Gallery

.

12 likes

Wordt er tegenwoordig bij de BB36 nog een nato standaard bijgeleverd door Tudor?
Ik heb de mijne namelijk net verkocht en kreeg de vraag waar de nato strap was.
Toen ik 'm kocht zat er in ieder geval geen extra nato bij.

Toen de BB58 net uitkwam kreeg je er geloof ik ook een nato bij, maar nu ook niet meer.
Of is er twee keer een nato door m’n neus geboord?

ik heb ook geen nato bij mijn bb58 navy gekregen

1 like

Bij '58 heeft nooit losse natoband gezeten. Bij de normale BB modellen vroeger wel, maar ook al een aantal jaar niet meer.

1 like

Ah oké.
Bedankt voor de snelle reacties!

1 like