Tudor only II

LOVE IT :+1:

2 likes

:star_struck::star_struck: Echt een beauty

1 like

Heel cool!

1 like

Dan wel met de auto en de juiste reclame. :wink:
image

2 likes

Ik heb hem ook laatst op een grijze Nato gezet. Pracht combo!

1 like

Ja die 58 kan eigenlijk alles hebben

Groen staat ook :ok_hand:

10 likes

Fraai!

Ik ga denk ik ook nog zo’n legergroene en een bond nato kopen voor op mn BB36 :ok_hand::ok_hand:

1 like

Dit is wel de moderne variant hoor (Haas F1)

2 likes

Heb je ook die camouflage, die staat ‘m ook zo mooi. Hier op m’n 41.

Deze toen verkocht voor de aanschaf van de’ 58. Wie weet ooit nog een 36 erbij kopen. Moet alleen mijn horloge potje nog wat aanvullen :grin:

7 likes

I stand corrected. Dank, maestro. En wat een plaatje hè… :yum:

1 like

Apart maar vet. Benieuwd hoe de coating zich houdt.

1 like

Dank, vet is 'ie zeker.

En het mooie is (ook ik sceptisch dus we zullen zien hoe het op termijn uitpakt) dat de kast dus niet zomaar gecoat is (check NA Tudor John Player Special ) maar geheel en massief uit zwart keramiek is vervaardigd. Dus geen toplaagje zwart met daaronder metaalkleur maar door-en-door zwart.

Dit gezegd hebbende hoop ik overigens nog steeds dat ik niet binnen no time een of andere vette buts of beschadiging oploop…

1 like

PS Genieten van je nieuwe Pelagos bezel? Was het het waard? Hope so.

Nou komt die.

Het is zeker de moeite waard want ziet er nu weer fatsoendelijk uit!

Echter is dit een Bezel van de nieuwe modellen Pelagos. Cijfers zijn dunner in lume. Misschien hebben ze dat wel gedaan bij Tudor om dit issue op te lossen destijds.

Dus het is nu een Pelagos met service bezel. Oude bezel heb ik niet teruggekregen want moest ik €170 voor aftikken, belachelijk maar ik heb geen zin meer om hier weer wat mee te doen.

Ga gewoon genieten van de Pelagos en kom nooit meer bij een AD van dit concern.

Hier een topic erover met foto’s op een ander forum

https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=730707

1 like

Dzjee… Kidding? Wat een rare gang van zaken, zeker als dat verloop je van tevoren niet is medegedeeld. Bloody irritant. Let me guess: S&C?

Hoe dan ook veel plezier en genieten je gewenst met je ‘gereviseerde’/service Pelagos… Andere bezel of niet, t blijft een mooie unit!

1 like

@dennisyzf @Petteflet het moment waar jullie met smart op hebben gewacht (denk ik😅) de nieuwe aanwinst van mijn vriendin en mij.
Toch wel fijn dat we redelijk zelfde pols maat hebben en in dit geval een sterke voorkeur voor deze kleur wijzerplaat.

Deze tudor ref:74000 is terug te herleiden tot 1997 en gezien zijn leeftijd en lichte polijsting van de lugs in zeer goede staat!

Nou genoeg verteld tijd voor plaatjes:

21 likes

Leuk! Is die er ook met fluted bezel?

Had ik exact zo willen zeggen, cooool

2 likes

Nee deze is er dacht ik alleen zo maar kan dat wel nog even nakijken.

:ok_hand:t2: