Gaaf, die zie je niet zo vaak en heel mooi maatje (voor damespolsjes )!
Ja sorry ben niet gezegend met brede mannen polsen en stiekem wel blij mee ook nu kan ik hem ook dragen😂
Doen.
BB red met ETA? Dan zeg ik houden!
Waarom eigenlijk?
Klopt, de originele!! Over smaak valt niet te twisten, ik heb ook een 16223, dat duo zou echt tof zijn, de ultieme tool met een knappe klassieker met een beetje flair.
Omdat het een super mooi horloge is en de eerste echt black bay. Ik zou er ooit best graag een willen toevoegen aan de collectie
Dit was mijn eerste brommer, zelfde stijl
maar terug naar het belangrijkste, horloges!
Als je een blauwe pelagos hebt ruilen we
Tijd om uit te loggen voor me met mijn staart tussen de benen
Een zwarte helaas en die gaat niet weg. Echt top de Pelagos en snap dat je er een wilt
Haha ja ik heb er 2 nachten slecht van geslapen! Blij dat het nu zover is.
Maar wow, echt wel heel mooi ja! Prachtige plaat. Ik ken deze niet moet ik zeggen. Hoe kom je eraan? Leuk dat jullie hem kunnen delen.
Ik wist dat deze er was en had al tijdje terug er naar gekeken, m’n vriendin zag hem toen ik hem als idee opbracht en was direct verkocht. Deze is via etsy gekocht hahaha toevallig stond hij daar fractioneel goedkoper dan op ebay (zou met omrekenen van ponden naar euro’s kunnen)
Plaat is veel zachter roze in het echt dan op de foto’s deze moet je in het echt zien gewoon!
Damn, deze is heel nice! Ref?
Effies google-en op tudor small rose…
Is geloof ik met meerdere reeds gemaakt en deelt sommige rede met de big rose.
Hoi even gezocht en ja hij is er met fluted bezel geweest ref 74034 is een 34mm fluted versie die ook een salmon dial heeft gehad.
https://www.watchfinder.co.uk/Tudor/Prince%20Date/74034/36492/item/165526 hier hebben ze hem.