Tudor only II

Heerlijk duo! :ok_hand:

10 likes

Prachtig! Maar die riveted band op de BB MK I… niet mijn keus iig. Maar (ik weet) smaken verschillen…

Vind denk ik de oude ook mooier.
Maar ja. een zwart/rode crafter blue band.
Wat vind je daar van?

Ik vind een Crafter Blue band voor de BBR te modern/strak. Stijl band vind ik botsen met uitstraling van de BB en in het bijzonder van de 79220R.

Voor een Pelagos vind ik die CB banden wel mooi. Op mijn BB GMT zou ik er ook eentje overwegen. Ware het niet dat ik het lange eind van de band te lang vind met naar mijn smaak ook teveel gaatjes.

Ook de aanwezigheid van maar 1 lus (metalen holder) ipv 2 of 1 losse rubberen holder plus een geïntegreerde metalen in de gespsluiting vind ik een gemiste kans. Over afwerking, prijs en kwaliteit heb ik verder niets te sijken want die lijken me dik in orde….:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Tudor Grantour

12 likes

Ik begrijp niet wat iederen zo stoort aan die riveted band? Ik vind hem prima en mooi.

1 like

Ik zet de gesp over met een daarvoor speciaal gemaakte tudor v clasp op de crafter. Dat lijkt me wel een leuk dingetje. Ik ben heel benieuwd. Ik post vanzelf wel even foto’s met een dag of 7 :wink:

Dat eerste was dus niet waar… het tweede zeker wel! :joy::+1:t2:

Mine!

Blij hier weer mee te mogen doen, na eerder de ETA Pelagos.

Tudor is top! Wat een pracht van een horloge is deze GMT. En prima draagbaar / optisch minder dik door het geslepen randje aan de onderkant van de kast.

16 likes

Congrats ! Nice :+1:

Erg he :joy:

1 like

Ik spaar en verkoop al 20 jaar horloges maar deze knappert hoort echt in de top 3 thuis.

16 likes

Hij is mooi he? Ik draag de mijne minimaal 4 dagen per week als een toolwatch. Doe er alles mee. De krassen en butsen geven 'm steeds meer karakter.

2 likes

De foto’s doen het horloge geen eer aan, sorry.

3 likes

Groeten
Rutger

14 likes

Pics please!

:grimacing:

Mooiste Tudor wat mij betreft! Heb je nog een Doxa 1200? Zo ja; zou je eens fotos van die twee naast elkaar willen maken? Ter vergelijk van het formaat?

2 likes

Agreed!

De Doxa heb ik niet meer… :blush:

De Tudor oogt en draagt wat forser, Doxa is in de basis wel groot, maar door de cushioncase/opbouw lijkt deze kleiner (heeft een kleinere wijzerplaat).
Beide top.

14 likes

Astublieft!

15 likes

Screenshot_20191116-105427-01

Haha! Ik mag jou wel. Dat gejank en gemiep over kleine krasjes mogen ze bewaren voor het Viva-forum.

9 likes

Er zit een een wereld tussen je Tudor langs een grindtegel halen en obsessief je horloge in nieuwstaat willen houden.

Ik ben best lomp hoor… getuige mijn beaters. Maar van kantoorwerk lijden horloges ook weer niet zoveel.

3 likes