Tudor only II

Gelukkig koop je een toolwatch niet voor het kantoor. :sunglasses:

5 likes

Zijn GMTs niet voor piloten? Tenzij t vliegtuig neergaat verwacht ik niet dat daar veel grindtegels te vinden zijn :wink:

Sterker nog… als er een beroepsgroep is waarvan ik verwacht dat horloges in uitstekende staat blijven (tenzij crash) zijn het wel piloten. :sunny:

1 like

Af en toe stoere praat dat je dronken tegen een deur loopt, maar je horloges zien er nog steriel uit :sunglasses:

Dit 'm. Als we hier tussenin zitten dan is het goed. Ik heb laatst bij het klauteren in Kidzcity met de kleine mijn horloge omgehouden.

Ik voelde mij zwaar badass, maar durf nog steeds niet kritisch te kijken of er een kras bij is gekomen :joy:

3 likes

Haha! Ik loop ook liever niet dronken tegen een deur aan met 18k goud. En ik heb geen toolwatches omdat ik geen stoere man ben, maar een kantoorpik. :sunglasses:

The bottomline is nog steeds dat een toolwatch ruig moet zijn, en daar horen krassen bij.

Edit:

VIND IK.

4 likes

Haha wat een doetje ben je stiekem.
Ik mag jou wel.

1 like

#toolwatch :stuck_out_tongue:

6 likes

Back on topic…

De enige vintage tudor die ik echt mooi vind

8 likes

Tudor Subs…

1 like

Die zijn ook erg mooi alleen ik vind de dial echt een afknapper…

Wat is er mis met de dial?

8 likes

Gewoon niet mijn ding :face_with_hand_over_mouth:

Je bedoelt de snowflake wijzer en dial of gewoon Tudur dials omdat er Tudor op staat :thinking:

Vind mijn Tudor dial top :+1:

17 likes

Nee de naam Tudor is niet het probleem.

Ik ben geen van can de snowflake nog de drie hoeken.

Dat is een slechte fake…

:sunglasses:

Zo ist!! Dragen die hap. Een bezoekje aan het Tudor museum kan altijd nog :wink:

Cheers

:joy:

Eerder een deuk in je manhood als je klauterend tussen vierjarigen wordt gespot…

Ik zet graag mijn ego opzij.
Voor mij 3 uurtjes voor lul staan, voor zo’n kleintje een onvergetelijke ochtend.

Het zal mij jeuken :sunglasses:

7 likes

Heb snel plaatje van google geplukt zo zomaar kunnen

1 like

Kwam die onlangs ook tegen, heel tof :heart_eyes:

Zo’n ballenbak is idd niet fris.

2 likes