Tudor only II

Dan kan je beter @Number4 een berichtje sturen, ik denk dat hij die van hem ook wel wil flipperen.

3 likes

Haha scherp en jullie weten ondertussen dat bij mij alles bespreekbaar is :sweat_smile::grimacing::wink:

Zie de pb wel tegemoet :see_no_evil:

3 likes

Haha :joy: hoop dat het dan bij deze reactie blijft :wink:

3 likes

Dan moet je @BadBartje58 hebben. Of plaats je nu per ongeluk dit met je echte account?

4 likes

Alles beter dan op Marktplaats kopen wat mij betreft.

3 likes

Ieder zijn keuze vind ik, geen enkel probleem als hij op MP koopt.

Zijn natuurlijk ook wel goede eerlijke verkopers bij op MP. We gaan het zien en ben met hem in gesprek dus wachten het af…

2 likes

@Taconew
@BadBartje58
@blain
@WillemAlexander

2 likes

Je kan mij oproepen door @discobot help weergeven te schrijven. Maar of je er iets aan zult hebben betwijfel ik…

1 like

Even terug komend op mijn vraag:
Ziet iemand alarm bellen? Zo niet, enig idee waar ik op moet letten bij echtheid?

Los van werking bezel ( 0% speling)
afwerking van schild/tekst in de sluiting.
Roos op de kroon?

Ik hoor graag van jullie!

Ik zie niks geks zo, maar de foto’s zijn nou niet echt lekker haarscherp.

Thnx!

Thnx!

Haha leuk dat jullie meedenken, op dit moment komen we er samen niet uit maar dat is ook geen probleem zoals eerder aangegeven…

2 likes

@Taconew

Ik ga hem ophalen, afgesproken bij een alberthein in Middenbrucht. (mocht ik vermist raken, weet je waar ik voor het laatst was :stuck_out_tongue:

Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding beter bij deze dan @Number4

Mocht het in het echt anders zijn dan op de foto’s, dan weet ik Number4 te vinden!

1 like

Ja is goed! doe me je nummer even :see_no_evil:

Thnx!

@BadBartje58
@Taconew
@Donna

en een wilde gok @sigmund

Te laat. Next

Eens.

Just kidding

Bij black bays zit er op de bezel als hij op de 12 staat een soort lock system op wat het lastiger maakt om te draaien.

2 likes

Beste 2 dingen op aarde :innocent:

17 likes