Heel fijne band inderdaad! Moet zeggen dat ik 'm nog maar 1 keer gewisseld heb. Het staal spreekt me nog steeds het meeste aan
Als er dus iemand geĆÆnteresseerd is in een quasi nieuwe tudor nato, pb me gerust
Ik draag deze -naast staal-ook graag op de Tudor nato. Ik vind het alleen een hel om de stalen band te wisselen daarom doe ik dat niet zo vaak.
Ja de links zitten er strak in. Ik moet ook best wat kracht zetten zodat de link eruit kan. Het schijnt met zoān pincet achtig ding wel makkelijker te gaan.
Dat is ook hier een reden dat ik niet vaak wissel Misschien eens investeren in zoān pincetje van Bergeon⦠alleen zijn ze prijzig voor wat het doet
Gewoon universeel pincetje van eigen merk van Cousins bestellen , de vorkjes van Bergeon en voor minder dan ā¬100 ben je klaar. Scheelt een pak krassen kan ik je vertellen
Bedankt voor de tip!
Die ziet er dan nog beter uit dan de mijne⦠Ik heb al een bluts en ben er al eens mee per ongeluk langs een muur gepasseerd⦠maar inderdaad, een horloge is gemaakt om te dragen.
Nog eentje erbij! Er kunnen nooit genoeg BB58ās zijn Geniet van je aankoop!
Dat is 2
Erg mooi klokje.
Prachtig klokje!!
Ik zit nu ook naar deze te kijken⦠Moet bijna āfrom scratchā opnieuw beginnen, en zeker met het (thanks Breitling ) manufactuur caliber is het een serieuze overweging waard. Een vooraanstaand verkopend forumlid heeft er eentje op voorraad⦠Hoef natuurlijk ook niet de hele oude collectie terug; was er deels ook een beetje op uitgekekenā¦
Ik ben van plan om deze op te halen vandaag:
Rolex Tudor 79230N Black Bay
Ziet iemand alarm bellen? Zo niet, enig idee waar ik op moet letten bij echtheid?
Ik hoor graag van jullie!
Alvast bedankt!