Tudor only II

Heel fijne band inderdaad! Moet zeggen dat ik 'm nog maar 1 keer gewisseld heb. Het staal spreekt me nog steeds het meeste aan :blush:
Als er dus iemand geĆÆnteresseerd is in een quasi nieuwe tudor nato, pb me gerust :wink:

4 likes

Ik draag deze -naast staal-ook graag op de Tudor nato. Ik vind het alleen een hel om de stalen band te wisselen :confounded: daarom doe ik dat niet zo vaak.

2 likes

Ja de links zitten er strak in. Ik moet ook best wat kracht zetten zodat de link eruit kan. Het schijnt met zo’n pincet achtig ding wel makkelijker te gaan.

Dat is ook hier een reden dat ik niet vaak wissel :slight_smile: Misschien eens investeren in zo’n pincetje van Bergeon… alleen zijn ze prijzig voor wat het doet :thinking:

Gewoon universeel pincetje van eigen merk van Cousins bestellen , de vorkjes van Bergeon en voor minder dan €100 ben je klaar. Scheelt een pak krassen kan ik je vertellen :smiley:

1 like

Bedankt voor de tip! :+1::smiley:

1 like

Die ziet er dan nog beter uit dan de mijne… :rofl: Ik heb al een bluts en ben er al eens mee per ongeluk langs een muur gepasseerd… maar inderdaad, een horloge is gemaakt om te dragen.

Hebbes!! Eindelijk heb ik er ook een!!

29 likes

Top! Van harte.

Hier ook de grote blauw-rode broer weer om!

15 likes

Nog eentje erbij! Er kunnen nooit genoeg BB58’s zijn :smiley: Geniet van je aankoop!

3 likes

11 likes

10 likes

Dat is 2

2 likes

!
Toch wel mijn favoriete horloge en hij is super accuraat…

16 likes

Erg mooi klokje.

2 likes

6 likes

Geen idee of hij accuraat is… maar wat een fantastisch ding :heart_eyes:

23 likes

Prachtig klokje!!

1 like

Ik zit nu ook naar deze te kijken… Moet bijna ā€œfrom scratchā€ opnieuw beginnen, en zeker met het (thanks Breitling :wink: ) manufactuur caliber is het een serieuze overweging waard. Een vooraanstaand verkopend forumlid heeft er eentje op voorraad… Hoef natuurlijk ook niet de hele oude collectie terug; was er deels ook een beetje op uitgekeken… :no_mouth::sweat_smile:

3 likes

Ik ben van plan om deze op te halen vandaag:

Rolex Tudor 79230N Black Bay

Ziet iemand alarm bellen? Zo niet, enig idee waar ik op moet letten bij echtheid?

Ik hoor graag van jullie!
Alvast bedankt!

3 likes