Prima toch, Je hebt het grondig aangepakt zo te horen en niet heel spontaan gehandeld.
De een koopt via chrono, eBay, Catawiki of marktplaats en de ander loopt over de rode loper bij de AD, laat zich vol gieten met champagne etc.
Het is allemaal goed.
Jij hebt misschien wel een super mooie deal gemaakt, een leuk gesprek met een horloge liefhebber, en voor een ander geldt dat ie liever 10% meer betaald in ruil voor de chique aankoopbeleving en bijhorende garanties.
Have fun met je BB58
Op die van mij zit nog 1 jaar garantie, heeft iemand enig idee waar ik dit eventueel kan activeren oid?
Thnx
Ik denk dat vooral puntje 4 gewoon goed moet zijn.
Het ligt er maar net aan hoe je er zelf in staat.
Hoe ga je een horloge controleren waar geen factuur-garantiepapieren etc etc bij zitten.
Al het vintage spul dat zonder papieren aangeboden word, maakt het dan toch lastig.
Met een paar duizend op zak een horloge ophalen, maakt mij niet echt zenuwachtig.
Als jongen van 18 reed ik voor een autobedrijf zeer regelmatig naar Duitsland om daar auto“s op te halen. Vaak zat er dan 1/2/3 pakketjes met geld in mijn binnenzak. In de trein met 80k voel je je dan toch wat minder op je gemak.
Verder een mooie aankoop @Ibuyyoutime !
Garantie hoef je niet te activeren toch?
Klopt helemaal!
Ik denk de enige manier om een vintage horloge te kopen via internet.
Is om met de verkoper naar een juwelier toe te gaan, om zo het horloge te laten controleren.
of het nou 80k of 1k is, het blijft altijd riskant om dat contant bij je te hebben.
Daarom gewoon overmaken! Zelf al meer dan een jaar geen contact geld gehad haha.
Zeker met het snelle overmaken neem ik geen enkel risico meer.
Want ook conctact geld en zeker 50ās worden veelal vervalst en daar zit ik al helemaal niet op te wachten.
auto correct op de werk pc
Ik zou mijn huisadres nooit geven.
Dan komen we niet bij jou op visite maar je hebt vast ook geen Limburgse vlaai dus zo erg is dat dan ook weer niet
Hey maar dit is toch een Tudor topic hĆØ en die BB58 is helemaal hot momenteelā¦
Hoe is het met de kleurstelling? Ik zie gouden details op zwart in de wijzers etc. Lijkt me helemaal te gek.
Hoe zit dat met verschillende lichtinval etc???
Maak ons gek met mooie fotoās !
Die hebben geen idee
Enkel als ze een horlogemaker binnen hebben die het horloge openmaakt, maar dan nog weet je bar weinig.
Voor vintage moet je of zelf kennis hebben, kennis meenemen of bij een betrouwbare vintage dealer kopen.
Ah Oke, dit wist ik niet.
thnx voor de info!
zoān 58 is toch wel erg gaaf!
Nog steeds de mooiste sub van het forum
Proficiat! Knaller zeg!