Tudor only II

Gewoon, dragen, altijd, overal… :slight_smile: Ik ben toch niet van plan die ooit te verkopen (hoop ik), dus daarvoor hoef ik hem niet te sparen…

4 likes

Hey daffie,

Ik ken Jeroen’ aardig vent een top service.
Ik vind €4450,- net te veel voor groene bezel.

2 likes

Lastig niet’ kostbaar wel. Voor dat geld heb ik liever een gmt.

2 likes

GMT all the way! :red_circle::large_blue_circle:

Ja ben er bang voor’ moet alleen nog even mijn blauwe tudor black bay 41mm verkopen.

Of de tudor chrono bb die begin ik steeds mooier te vinden.

2 jaar geleden 2600 pond, aka 3100 euro. Dat is een gmt -20%? :sweat_smile:

Afgelopen vrijdag bij Martens in Maastricht in de etalage. Dus met een beetje geluk misschien soms nog wat sneller te krijgen…

2 likes

Hebbe hebbe hebbe. Ik wil nu ook een 58, het liefst nieuw. Ik hoor wat wisselende verhalen over de wachtlijsten bij AD’s, maar verwacht dat het toch vrij vlot kan gaan. Echter wil ik de grijze dealers ook eerst proberen, zou het lukken om de 58 onder list bij een grijze dealer weg te halen, ongeacht de hype en de wachtlijsten?

3 likes

Hier is er een… kan je gelijk ophalen verwacht ik… Wel listprijs :thinking:

1 like

Yes, I don’t know… Begrijp dat jij 'm al kwijt bent ?

Had verwacht dat je even je eigen advertentie ging pluggen hiero :rofl:

1 like

Klopt, is/was ook iets ouder dan die van jou…

Bedankt voor in ieder geval het verkleinwoordje in je aardige benaming. Los daarvan: wilde het horloge net als bijna de hele wereld heel graag. Dus op meerdere plekken gereserveerd. Aan twee zat ik echter vast door een aanbetaling. Geen ramp. Dus gewoon opgehaald en eentje in de verkoop.

2 likes

Haha, ik las/typte met een glimlach hoor, dus geen probleem. Als we al geen eikeltje meer mogen zeggen…los daarvan betreft juwelier waar ik vaker koop. In het kader van relatiemanagement besloten horloge af te nemen. Ja raak m zeker wel kwijt en anders blijft ie in de kluis om eens te kijken wat ie over 10 jaar doet. Moet Tudor wel met nieuwe bb58s komen en dit introductiemodel cancelen:). Los van dit alles. Ik vind het t mooiste horloge wat de laatste jaren is uitgebracht in die prijsklasse wat betreft daily allround dragen.

2 likes

Haha ik snap je mad max fetish. Ga er ook helemaal in mee behalve die vrouw dan. Geef mij maar gewoon m’n eigen vriendin en mocht die niet kunnen dan blijf ik wel geheel in mad max style bij Charlize Theron. Geen straf

3 likes

Wat verwachten jullie van Basel world 2020?
Ik hoop dat er een gmt 58 komt. Of een black bay chrono met zwarte bezel.

1 like

Komt niet, kast raakt uit verhouding in een 39mm kast door de dikte en dan moeten ze weer een nieuw kostbaar uurwerk maken, gaan ze niet doen denk ik

1 like

Paar lekkere plaatjes:

35 likes

Wat heeft 'n BB toch een PRACHTIG profiel ehh.
JumJum

1 like

Zeker!
Ik neem hem mee volgende week, dan kun je hem opnieuw bepotelen.
:+1:

1 like

Heerlijke plaatjes! :+1:

1 like