Tudor only II

7 likes

Schitterende plaatjes!

Kan niet wachten tot het weekend is en dan kan de GMT weer om! Nu effe behelpen met de 16570ā€¦ :joy:

2 likes

Humor met Tudor.
Die euhhhh 16570 Bor, daā€™s toch een euhhhh, een euhhhh

:joy::joy::joy::+1::grinning::wink:

Thank you :ok_hand:

1 like

Sssssstttt :shushing_face: Donā€™t mention the R****

1 like

:roll_eyes::expressionless::grinning::stuck_out_tongue_winking_eye::sunglasses:

Die band gaat eraf.
Maar ik moet eerst zoā€™n tooltje van Bergeron kopen.
Anders blijf ik klooien, en dat gaat al zo makkelijk bij mij.
Dusā€¦

1 like

Jammer zojuist een Pelagos M25600TB gemist bij watchfinder. Aardig prijsje wel 2235 euro voor een 2017 model met 1 jaar garantie. Toegevoegd aan het winkel mandje en pats verkocht. :confused:
Staat nu nog wel een 2015 op voor t zelfde geld, maar das dan toch jammer als je voor dat geld een 2017 kon hebben.

2 likes

Zeg maar gerust cheap. :+1:
Jammer dat je 'm mis bent gelopen.

Fijne zondag.

8 likes

Zondag? Zaterdag? Al gun ik iedereen een volledig goed weekend!

Haha, ik loop voor, mijn Tudor gelukkig niet!

Hot damn. Waren dit Black Friday deals? Alles staat nu weer aan normale prijzen

10 likes

Yep mooie aanbiedingen hoor, een black bay op staal voor Ā± 2k. Rood of zwart.
Baal dat ik de pelagos gemist hebā€¦

1 like

Fijne zondag!
Datum was vlot verzet met de GMT.
Loopt nog steeds heeeeel goed. 2 weken + 7 seconden. :sunglasses:

13 likes

9 likes

Hier mijn buitenbeentjeTudor**.
Het verbaast mij elke keer in welke grote mate deze GranTour verschilt van de andere modellen.

Dat heeft voor een deel te maken met modeljaar (2014 nog met de brede lugs), maar een grotere invloed heeft het model ā€˜als totaal conceptā€™ volgens mij.

Door de zwartleren band, zoals ik hem heb, sluit dat model nog meer aan bij het karakter van deze (eenvoudigste) GranTour uitvoering.

Hij voelt aan als een echte sportieveling.
Zoā€™n klok die je de hele dag buiten/onderweg hebt gedragen gewoon omdat dat gevoel goed is. Sā€™avonds bij het diner en daarna, is hij misschien niet the most suitable maar zal hij toch met milde glimlach en waardering getolereerd worden. De klok heeft klasse en eigenzinnigheid.
En hoewel hij geen enkele extra tijdfunctie heeft, vind ik dat deze Tudor het ultieme ā€˜(auto) sporthorlogeā€™ gevoel heeft.

** ook de North Flag die woensdag terug gaat naar de eigenaar ( :weary::weary::weary:) is een buitenbeentje.
Dat vind ik een dikke +
Hoe doet Tudor dat toch?
Complimenten voor dit merk!
Weet iemand welke ontwerpers verantwoordelijk zijn?

14 likes

Wauw die GrandTour is echt een plaatje om te zien zeg. Wat een ontzettend gaaf horloge man!

1 like

Dankjewel!
Je bent bijna net zo enthousiast als ik! :+1:

Ben op ZĆ¼rich en net een BB58 gepast en een GMT beiden op vooraad. Was niet van plan een horloge te kopen. Tax korting van 7%. Maar dan nogā€¦

9 likes