Tudor only II

Goeie koop geweest :wink:

1 like

Why not ? Toch een nette prijs ? Hier betaal je list. 3.430,- voor de BB58
Korting voor dit model is verleden tijd…

Hier ook de BB58 vandaag :sunglasses:

11 likes

Hier ook!

8 likes

Vals spelen…
Ik wil ook meedoen :expressionless:

6 likes

14 likes

7 likes

Ben ik nou de enige die nerveus wordt van dit soort pics? Ik zie die toch met enige regelmaat voorbijkomen hier op het forum. En dat ben ik niet echt een terpentijnzeikerd die zijn horloges niet ‘echt’ durft te dragen of ze behandelt als museumstukken.

Lekker met de kroon van het ene horloge de strakke zijkant van het andere horloge ‘kussen’… Altijd lekker voor de kleine krasjes die je juist aan die kant van je horloge erg gaat zien :face_with_raised_eyebrow: .

Mooie horloges verder, maar dat terzijde.

3 likes

8 likes

Hahahaha, dit had een woord kunnen zijn van Marten Toonder, maar euhhh het kan wel wat hebben hoor.
Voor de foto tegen elkaar aan gelegd, geen enkele druk en geen schurende bewegingen.
Daar zie je 0 van terug.

Zelf ben ik erg netjes wat dragen betreft.
Kun je wel nagaan als je mijn Oris ziet die ik, schat ik, 10 jaar aan een stuk gedragen heb.

4 likes

Ik ben me sinds kort aan het oriënteren op een BB. Ik heb de ‘normale’ BB gepast. Vind hem qua maat ook mooi, maar ik vond hem erg dik en wou daardoor de BB58 ook passen en het liefste naast elkaar… Maar dat is erg lastig. Tot ik er opeens tegen aan liep vandaag. Scheen niet heel bijzonder te zijn dat ze daar regelmatig op voorraad zijn, je moet een beetje geluk hebben. Ik vond de vibe bij die AD niet heel relaxed. Staand aan een vitrine even die horloges om de pols en een opdringerig vrouwtje erbij. Voelde opgejaagd. En hoe gaaf hij ook is, ik wil er wel even de tijd voor nemen. de €230 verschil met list is geld, maar op zon bedrag ga ik me daarvoor niet op laten jagen. :slight_smile:

edit: Hoe zit het nu met de ETA versies? De zwarte is het schaarst, dan de rode en blauw? Deze zijn aanzienlijk dunner toch? Maar ook al doorgeschoten in prijs wat ik tegen kom?

3 likes

Bij een AD beide kunnen passen afgelopen zomer. Toch voor de ETA gegaan omdat die iets zeldzamer is in deze kleur. Het verschil in hoogte valt op de pols best mee.
image

5 likes

Zo. Pakjesavond weer overleefd.

7 likes

Dit is ook de minst geproduceerde van het stel geloof ik. Toekomstige collectors item. Mooi!

Tussen de in house en ETA bedoel je?

Idd verschil in hoogte tussen de ETA en de in-house

2 likes

Naast het hoogte verschil is de wijzerplaat ook anders wat voor mij persoonlijk doorslaggevend was :slightly_smiling_face::grinning:

8 likes

Ik vind de Smile ook cool ja! Je heb de ETA dus met zowel roos als recente tudor logo? :grin:

1 like

Het inhouse uurwerk heeft het schild als logo, eta heeft de roos :grinning:

3 likes

Jajaja… Marten Toonder. Ik ben oud genoeg om die te kennen :stuck_out_tongue_winking_eye:. Die Oris is idd in good shape maar ja, je hebt de zijkant niet gefotografeerd hè… :joy:

Cheers

1 like