Tudor only II

‘Als een heer de handschoen toegeworpen krijgt, hoort men die op te nemen’ :dat is althans wat mijn goede vader mij altijd voorhield :wink:

4 likes

Allemaal leuk en aardig maarruh…

3 likes

:ok_hand:

En dat alles onder het toeziend oog van heer Bommel :wink:.

Maar back on Tudor topic voordat @Spoon1 echt boos wordt en ons gaat bombarderen met plaatjes van zijn schitterende Submariner…

:sunglasses:

2 likes

Zaterdagavond met atoomklok gelijk gezet en loopt nog steeds op de seconde gelijk! Fantastisch. Ben nog steeds verliefd…

17 likes

De afwas :grin:

15 likes

Hij is zeker mooi echter toch wel zin in weer eens wat anders…

27 likes

Verkoop dan die Explorer, dat is maar een saai ding vergeleken bij de Tudor!

2 likes

Haha ja ik overweeg het serieus! Maar ik heb twee bb58’s hè! Eentje moet sowieso weg!

2 likes

Oh ja, excuus.

Zeker de Explorer er ook uit dan. De OP & Explorer snap ik wat dat betreft echt niet…
Ja, als onder de radar horloge.

1 like

Dat onder de radar inderdaad maar het is wel een geweldige allrounder hoor! In mijn ogen de meest veelzijdige Rolex.

Mocht er iemand een Explorer zoeken dan zal ik waarschijnlijk wel aanschrijven. Actief verkopen kan mijn hart nog niet verdragen #emo

1 like

Het beste wat mij dit jaar overkomen is, is de OP eruit & de DJ 36 erin.
Dat is voor mij écht R**** zoals R**** moet zijn…

En niet zo’n saaie allrounder, even heel extreem. Daar zijn ze wat mij betreft te duur voor. :see_no_evil:

1 like

Ik begrijp je punt…ik weet nog niet helemaal of ik me daar comfortabel mee voel in het openbaar…maar dat is meer mijn probleem:p

2 likes

Dacht ik ook.

Boeiend! :joy::ok_hand::ok_hand:

Rolex is geweldig echt, als je het om je pols hebt voel je de magie. Gevoelsmatig geniet ik echter net zo veel van die ene liefhebber die je Tudor herkent en er een opmerking over maakt.

4 likes

Dit is toch puur genieten!

Even een vraag aan de BB58 bezitters. De sluiting van de clasp. Steekt die bij jullie ook een stukje omhoog?

Als de tweede sluiting eroverheen ligt waar tudor op staat heb ik het idee dat de sluiting van de clasp iets omhoog staat. Snap ik mezelf wel🤔

Alleen als-ie goed opgewonden is :grin:.

Serieus… Hier van de “gewone” Black Bay:

4 likes

Ah daar dus ook. Dan hoort het zo

Back at home. :ok_hand:

14 likes