Tudor only II

Prachtig horloge, nog nooit in het echt gezien maar op foto’s :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen. Ik ben verliefd geworden op de zwarte Pelagos (zonder specifieke voorkeur voor 2-liner of een in-house variant), heb hem gezien tijdens een haastig bezoekje aan Gassan en nu wil ik hem heel graag eens om mijn pols voelen en zien voordat ik de definitieve jacht open. Echter, ik krijg het niet voor elkaar een dealer te bezoeken vanwege werktijden en (leuke) omstandigheden thuis.

Is er iemand in de omgeving van Nijmegen (+max. 30 min rijden) die mij zijn/haar exemplaar eens wil laten passen op een avond?

prachtig :star_struck:

1 like

11 likes

Daar ist ie weer.

16 likes

PhotoFunia-1575559423
Ik kan mijn ogen er niet vanaf houden…

15 likes

Sinds kort ook het orginele leren bandje! :grinning:

12 likes

Lekker Robin! :ok_hand:

Ik doe mee…wel op staal…

21 likes

Die is ook heel gaaf! Mooie aanwinst :grinning:

1 like

Wat zou het gaaf zijn als er een GMT versie van de BB58 uit zou komen

3 likes

Dat zou gegarandeerd een topper worden

6 likes

9 likes

Een like voor m’n ex :+1:.
En nu weer gauw op staal graag :grin:.

11 likes

Even lekker ingestopt en schoongemaakt, ook maar ander bandje erom​:heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

Fotogeniek ding zeg! :ok_hand:

21 likes

Vraag aan de kenners…

De Tudor Black Bay Heritage Black en Red versies (o.a.) hebben zgn. ‘guilt’ wijzers en indices…dwz de gouden rand. Maar wat is het nu eigenlijk? Het is geen goud (toch?)…dus wat dan wel…is het een speciaal procédé oid :thinking:

2 likes

Volgens thewatchlounge.com zijn de wijzers en indices van een 58 rosé goud verguld. Kan bij de voorgangers er ook zijn, maar zeker weten doe ik het niet.

Bron:

“Dial: domed matte black dial with rose gold-plated applied indices and hands – uni-directional diving bezel in steel with 60-minute track printed on an aluminium insert with pink gilded markings and numerals.”

2 likes

:heart_eyes: … oh, enne ik heb ook een grijze bank dus als 'ie ooit vertrekt! :wink:

1 like

Dankjewel Otis. :+1: Ik ga obv jouw handige info verder op onderzoek uit. Ik begrijp nu ook waarom ik er vrijwel niets over kon vinden…‘gilt’ niet ‘guilt’ :blush:

Ps Lijkt op alle Heritage modellen van toepassing…

@junior haha…dan voelt ze zich meteen thuis. :rofl:

2 likes