Tudor only II

Inderdaad een bureaujob maar toch voldoende beweging. Soms loopt hij de nacht goed door en stopt hij er in de middag weer mee. Lijkt inderdaad geen reserve op te bouwen.

Heb ook een deskjob maar bedien mijn muis met links. De 58 heeft 80 uur gangreserve. Heeft nog nooit stil gestaan sinds aanschaf. Na een dag wisselen moet ik hem ook weer omslaan. Te fijn horloge.

16 likes

Spijtig dat het blijkbaar nog voorkomt, maar daarvoor heb je inderdaad garantie.

Dan wordt een retour richting Tudor helaas! Zo’n uurwerk moet zorgeloos lopen. Mijn 58 heeft nergens last van gelukkig.

Kleine correctie: 70 uur, maar het is nog ruim voldoende inderdaad. De MT54 is misschien gespaard van deze problemen ivm de MT56 in de Pelagos. Laten wij maar genieten van onze 58’s :smiley:

3 likes

Was ook mijn reactie.
Kreeg daarop het volgende van de horlogemaker bij S&C te horen:

We hebben dit al een paar keer meegemaakt. Het uurwerk [de MT5612] is best lastig om echt goed af te regelen. Het is nog een jong uurwerk, maar wel een echt topuurwerk.

@Bramehv,

je ‘moet’ even checken of ze er zelf mee aan de slag gaan of dat ze hem opsturen. Ik weet dat Gassan snel opstuurt naar Rolex/Tudor als ze het zelf druk hebben, ze hebben nl. een tekort aan gekwalificeerde Rolex/Tudor horlogemakers. Dan ben je je horloge 6-8 weken kwijt.

Bij S&C (Martens), is mijn persoonlijke ervaring, dat je sneller geholpen bent zo lang Tudor er niet aan te pas hoeft te komen (voor onderdelen bijvoorbeeld). Analyse, smeren en even goed testen is een klusje van een week. Hopelijk is er niet meer aan de hand.

Succes! :ok_hand:

4 likes

Dank voor jullie antwoorden. Gassan is helaas wat ver weg. Ik zal hier naar s&c gaan en er eens naar laten kijken. Hebben mij ook goed geholpen met het wisselen van mijn band. Baal er wel van :see_no_evil:

1 like

15 likes

:ok_hand:

Groet van z’n ‘grote’ broer…

12 likes

Dit model is echt voor jouw pols gemaakt David!

2 likes

Hey Robin…dankjewel man. Moet zeggen dat ie tot nu toe erg bevalt…en dat zelfs op staal. :grin:

5 likes

Mooi gevulde vitrine

6 likes

Die BB58 op staal is niet duur btw 3450 chf of te wel 3150€

Brrr die GMT op leer. Staal staat m duidelijk beter.

3 likes

Ik denk er juist over om een mooie donkerbruin-lederen band erop te zetten omdat die stalen band twee beetjes gaar is.

Ik zie ineens een mooie blauwe nato/chevron voor me. Weet alleen niet of ie daarvoor niet net te dik is.

:heart_eyes:

14 likes


17 likes

Inmiddels 10 dagen om de pols…totaal (!) +1 sec afwijking…:open_mouth::ok_hand:

(en toch krijg ik weer flipper kriebels…)

21 likes

Wat wordt de volgende?

2 likes

Hmm…heb weer veel zin in een Oris 65…de groene of blauwe versie.

6 likes

Ik wil ook nog eens de andere 65 maar als ik moest kiezen zou ik dan liever de black bay proberen. Nooit om gehad, aankomend jaar maar eens proberen…

Denk dat de groene wel een leuke is deze ronde voor je :ok_hand:

2 likes