Tudor only II

Goeh gedaan, jochie!

Fijn ding hè, eenmaal om de pols?

Geniet van deze karaktervolle NA.

Cheers
:sunglasses:
Otto

2 likes

Thanks! :pray:t3: Ontzettend blij mee!

Afmetingen vallen inderdaad ook reuze mee! Ongeveer gelijk aan de Milgauss.

1 like

En nog eentje om @rlc zijn maagdelijke banden te counteren :smile:

20 likes

Heeft iemand toevallig nog ergens een nieuwe BB58 in de vitrines zien liggen? Ben op zoek maar niemand lijkt 'm voorradig te hebben.

Goed zo, lekker gebruikt. Die van mij ziet er mogelijk nog erger uit :grin:.

Zit nu al een tijdje op de NATO, blijf dat ook mooi en comfy vinden.

13 likes

Zit heerlijk inderdaad op de NATO strap

1 like

Mee gedoken? Lekker ding evengoed

1 like

13 likes

Blijft toch mijn favoriet, van het rood/zwart/blauw/staal quatro. Lekker man! :heart_eyes:

Iemand een Sinn kopûh? :sunglasses:

2 likes

Hah nee er zit geen divers extension op dus dat zou moeilijk worden boven mijn wetsuit. Maar het duiken staat even op een laag pitje (kinderen, verbouwingen enz) dus het is vooral van deskdiven :innocent:
Nee, gewoon 3 dagen per week gedragen afgelopen jaar en half zonder op de toppen van mijn tenen te lopen.

2 likes

Zoals het hoort! Tof dat je duikt evengoed!

1 like

Stond laatst eentje in het blauw van iemand die hem dubbel had gekocht. Weet even niet meer wie dat was.

advies gevraagd van newbie:

Vorige week dus een nieuwe BBgmt gekocht bij Pertijs Breda. Thuis een paar keer gedragen maar vind 'm achteraf te flink voor mij pols. Ik bellen met Pertijs, wat zijn de opties? ik kan 'm terug geven en dan wachten op de BB58, dan zou ik die in feb/maart mogen verwachten. Geld terug zat men niet op te wachten en omdat ik 'm niet online heb gekocht zegt de wet geen geld terug ( hoe maak je een business kapot?) maar goed als ik er op aan zou dringen zou men uit coulance mijn geld wel terug geven. Dus of ik moet op zoek naar een BB58 die negens liggen of iets anders, of ik betaal hem volledig aan met mijn gmt en dan paar mnd wachten op een nieuwe tegen AD retail. What should i do?

Ga voor de BB58 je hebt het geld al uitgegeven en wees blij dat ze zo coulant zijn om zelfs jou het geld terug te geven. De BB ga je absoluut geen spijt van krijgen. Echt een heerlijk horloge dat ontzettend fijn draagt en waar je heel veel plezier aan gaat beleven!

2 likes

Zeker met je eens, baal alleen van het wachten… :thinking: heb voor het eerst een dure klok gekocht en dan weer de deur uit, voel me zelfs ondankbaar voor zo’n mooie klok (de GMT)

dit is 'm trouwens in z’n doosie

6 likes

Toch logisch? Als je in een winkel koopt wil je een horloge zonder beschadigingen, je naam op de garantie kaart en nog fris ruikt naar de Zwitserse Alpen. Zit je als winkel dus niet te wachten om terug te moeten nemen en 100% geld terug. Ook al koop je wat anders. Vind ik nog dat ze het netjes op willen lossen

7 likes

absoluut daar klaag ik ook niet over credits voor die zaak hoor maar ik bedoel de online handel op zich dat maakt mooie zaken helaas kapot en dat is jammer, ben zelf niet zo’n online koper en terug stuurder.

Ruilen bij dezelfde AD lijkt me toch. Die twee maandjes overleef je ook wel…

Mee eens!

Als je het volledige bedrag terugkrijgt zou ik daar voor gaan en eerst de BB58 passen. Deze is wel erg mooi en de maten zijn perfect denk ik als de GMT te groot is voor je…

Lijkt me wel een erg goede service als ze je geld terug geven. Misschien kun je hem aanbieden hier op HF ?

Succes met de keuze in ieder geval :+1:t2:

2 likes