Tudor only II

Wrijf het er maar even in Luuk … TL1 :smiley:

2 likes

Erg coulant van Pertijs moet ik zeggen. Ben er van de week nog even geweest om een nieuwe band te bestellen voor mijn Louis Erard.
Toen ook maar even een paar Tudors gepast waaronder de BB GMT op nato :ok_hand:t3: mooi klokje hoor.
Van het weekend naar Antwerpen, eens kijken wat ze daar hebben. Mensen nog tips waar zeker eens binnen te kijken?
Timepiece Bank staat wel op het verlanglijstje :wink:

Eerst passen is wel een goeie idd, ze hebben 'm alleen nergens… bij Schaap en citroen Eindhoven anderhalf jaar wachttijd :hushed:
en hier te koop zetten tl1 idd… maar ik mag wel kopen :+1:

2 likes

Tsjonge…wat maakt deze kerel toch prachtige filmpjes! :ok_hand:

8 likes

nooit geweten dat je daar kunt passen. Dacht dat dit meer een webshop was waar je eventueel ook af kunt halen :thinking:

1 like

Als ze zo coulant zijn, kan je als waardering hiervoor de BB58 ook bij ze bestellen, hebben ze toch een goede klant aan je. En er eerlijk over zijn dat je eerst wil passen, die BB58 raken ze ook wel weer kwijt als jij hem dan toch niet koopt.

3 likes

NA, mijn eeste Tudor :smiley:

30 likes

Te gek de pelagos!!

1 like
5 likes

Dank je :smiley:
Hij draagt en staat super.

1 like

Die is niet goed he. De kroon zit aan de verkeerde kant…

:stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

1 like

Geweldig Robin :ok_hand:

Z’n ‘grote’ broer…

8 likes

Denk dat ie daarom ook in de aanbieding was.
Zal wel een productiefoutje zijn :wink:

1 like

Vandaag opgehaald bij mijn horloge dealer.

16 likes

Welkom bij de club

Mijn Tudor Black Bay Black. Erg content mee!



14 likes

Ik moet echt stoppen met dit topic. Iedere keer als ik erin kijk moet ik mijn BB58 omslaan. Zo krijgen de andere geen polstijd. Ik wil overigens een petitie starten voor een eigen Tudor Only categorie. Tudor is namelijk het nieuwe Rolex.

13 likes

morgen met Gmt onder mijn arm terug naar de AD, ben benieuwd wat het wordt :roll_eyes:

Iets met lampjes in de bomen en een Pelagos LHD :christmas_tree: :wink:

16 likes

12 likes