Tudor only II

Something is odd about this picture🤔

3 likes

Ik neig naar vlaggen… :joy:

1 like

okay mijn Gmt is terug naar de winkel, top van House of Pertijs Breda chapeau! lag er nog een zag ik en een P01 lag er ook. Nu op BB58 jacht.

3 likes

nogmaals er staat er 1 te koop op het forum hè. Weet niet of je alleen gaat voor nieuw?

ja ben ik mee in contact :+1:

1 like

Vier november ingeleverd bij S&C. Gisteren bericht gehad dat hij opgehaald kon worden, dus vandaag even langs geweest. :heart_eyes:



19 likes

Wat was er mee aan de hand?

Probleem met de datum. Bij aanschaf wisselde de datum om 12:08 toen ik hem inleverde was het al opgelopen tot 12:12 en het horloge was maar een half jaar oud. Onder garantie laten repareren dus.

1 like

Oké. Komt dat vaker voor bij Pelagossen?
Heb de mijne nog niet in de gaten gehouden.

Niet dat ik weet. Heb wel over de Black Bay GMT problemen met de datum gehoord.

2 likes

Toch wel één van de mooiste duikers dit… Geniet er weer van!

2 likes

Ff vanmiddag het bandje gewisseld.
Leer staat hem ook wel :heart_eyes:

9 likes

Dit staat hem prima. Sluit zo te zien ook goed aan. :+1:

1 like

Thanks! Gaat zeker lukken.

1 like

Dat was zowat de reden dat ik een mooie diver wou hebben :blush: zeker gelukt met de BB58!

2 likes

Tudor Christmas colors? :santa:

13 likes

Nee, enne …

Ook niet! De Pelagos past wat mij betreft maar één band, de eigen titanium band. Nou oké dan, de bijgeleverde rubberen band met de juiste end-links kan evt. ook nog wel maar stof? Zonde. :thinking:

BTW Gelukkig verschillen we hier allemaal van smaak, anders zou het heel saai zijn. Wel een ontzettend lekker horloge hoor! Toch? :sunglasses:

@ThaWatcher, lekker man. Ik zou willen dat ik hem nog had liggen, blijft een topper.

3 likes

Hij is fijn ja. :wink:

1 like

Ze vond hem te groot :sweat_smile:

3 likes

16 likes