Beste Tudor liefhebbers?
Ik heb een kleine vraag? Ik heb sinds kort een GMT met een stalenband’ en ik wil graag de nato of de leren band er bij… waar kan ik die op de koop tikken? Of moet ik die bestellen bij de dealer?
Beste Tudor liefhebbers?
Ik heb een kleine vraag? Ik heb sinds kort een GMT met een stalenband’ en ik wil graag de nato of de leren band er bij… waar kan ik die op de koop tikken? Of moet ik die bestellen bij de dealer?
Liever niet
Hahah was een foutje.
Mmm… de GMT toch mooier op staal imho. Maar afwisseling is altijd goed.
Bezel lijkt zo bijna zwart/rood
Vind afwisselen idd wel leuk! Gelukkig past alles van de bb lijn op elkaar. Vandaag Schaap Citroën gebeld mbt kosten andere banden. Nato gmt 165 euro en leer 175 euro zonder gesp met gesp 275 euro vermoedelijk.
Ik moet zeggen dat ik de Gmt mooier vind op nato. En de bb Heritage 41mm mooier op staal, gelukkig heb ik ze beiden Hahah.
Hoorde dat de wacht tijd bij Schaap Citroën voor Tudor GMT 6 maanden is.
Lijken wel Rolex praktijken.
Je hebt een PM! Ik haal morgen de BB van Daffie en ga hem enkel op staal dragen …
In Duitsland gaven ze aan dat het daar inmiddels wel tot een jaar kon duren. We wachten het wel af. Zal er vast eerder zijn dan de batman:joy:
Ik heb nog een Camo Nato, mag je voor 100 euro zo overnemen!
Mooi man! Het was zeer aangenaam.
Don’t drive and photograph he. Hoe mooi het horloge ook
Sorry dubbelpost
Bedankt voor het aanbod’ ik zoek echter echt de gmt Nato’ en ik heb nu mijn blackbay nato er op en vind eigenlijk wel prima