gefeliciteerd!
toch weer?
Ja inderdaad
Zit daar een vouwsluiting op?
Is de GMT nog een beetje in balans op iets anders dan de stalen band? Lijkt me ietwat topzwaar of valt dat mee?
(Staal is inho mooier, sorry )
Die stalen band maakt hem juist zwaar. Ik heb die ook gehad en deze kon ik zo kopen. Anders had ik hem ook op staal hoor.
Desalniettemin vind ik dit wel comfortabeler. En ik vind hem eigenlijk ook heel leuk zo.
Ik heb net een bruin-lederen band besteld bij Bulang & sons voor mijn GMT. āMoetā alleen de vouwsluiting eens zien/proberen.
Daarvan kun je echt af zien dat Tudor een topmerk is. Prachtig en mooie materialen zoals keramische balletjes.
Voor de liefhebber heb ik volgens mij het oude model tudor vouwsluiting (van de hydronaut) nog liggen.
Momenteel geen tudor meer dus deze zou weg mogen (krijg ik later vast spijt van als ik weer een tudor heb).
bij mij wel topzwaar maar dat ligt ook aan je pols omvang. de bb58 niet
De gmt (of elke andere BB41) is geen licht horloge, naar is icm de stalen band niet topzwaar, ligt prima in balans op de pols!
@spaghetti polsjesā¦
draag mijn lozzies altijd losjes vandaar
Ik vrij strak, anders schuift het telkens naar een uiteinde van de pols. Geniet bij een hefty watch Als een tudor bb bij mij de voorkeur.
Eensā¦dat is ook mijn conclusie. Zowel de ETA als de in-house versie liggen beiden lekker om de pols. Goed in balans met de stalen band. Btw het is ook een van de meest comfortabele stalen banden die ik tot nu toe om de pols heb gehad. En de sluiting met de ceramische balletjes is heerlijk.