Tudor only II

Zonde!

Ik snap het budgettechnisch wel maar…
Het is als een lekkere sportauto op een stel wieldoppen van Halfords zetten. Sorry - mijn mening idd.

Verder een dijk van een horloge. :ok_hand:

Bah. Van die lelijke solid endlinks :stuck_out_tongue_closed_eyes:

:wink:

1 like

Die F lijkt me in orde, zo afgaand op de pics. Ligt volgens mij idd aan de fotokwaliteit.

Kijken wel ff kritisch naar die jubilee bracelet. Om de pols strak aangezet en dus netjes recht, maar op de watch-only pics toch wel erg veel speling tussen de schakels…

Verder fraai ding :+1:!

Hij staat scherp geprijsd, bezoekje aan een van de bandengochelaars van het forum😊

1 like

Ben ik wel met je eens :wink: Heb je nog een originele band over? :grinning:

1 like

Helaas… wat ik aan overtollige Tudor spulletjes heb, staat in het blauwe gedeelte.

Ik heb wel nog een originele Ranger band liggen die qua formaat identiek is aan de BB band maar dan zonder gepolijste delen en bovendien met ‘normale’ endlinks. Dan krijg je dit dus:

Oftewel: de looks van de Black Bay One, het unieke stuk dat werd uitgegeven voor Only Watch.

Terwijl ik dit typ, bedenk ik me dat ik die bracelet wsl toch maar ga houden omdat de Ranger inmiddels discontinued is…

Cheers en no offence verder tav jouw miltat band. Het gat tussen 300 en 900 euro is idd stevig.

7 likes

Somewhere in the region 1.300-1.700 euro? Dan idd voor gaan. Good luck!

Is dat zo? Staat nochtans nog op de Tudor website. Maar het model kan wel eens een upgrade gebruiken, dus het wordt tijd.

Ben blij dat hij gedragen wordt, die band. Niet mis, maakt je BB wat minder zwaar van uitzicht :wink: je moet er voor zijn natuurlijk, die BB One look.

…de Ranger staat idd gewoon nog op de site maar ik meen van de AD te hebben begrepen dat het huidige model eruit gaat. We gaan het zien want kan natuurlijk ook een verkooppraatje zijn geweest, Jasper, bij het zien van de Ranger band om mijn BB!

Cheers

1 like

11 euro boven Mn bod weggegaan…
Same player shoots again😊

Damn’, son!

En zoiets?

5 likes

Ja gaaf😊 maar de 38mm zou ultiem zijn…

Deze handelaar durft!
Een 7206 prototype als echt verkopen met alle controverse er omheen…
Lijkt me slecht voor zijn naam als het geen echte blijkt (en dat is het niet, op foto 1 vd 5 bestaande exemplaren) en dat voor een (relatief) erg laag bedrag.
En van dit “prototype” bestaan er wel erg veel😲

https://swisstimemachine.co.uk/index.php/watches/by-price/tudor.html

2 likes

Ik vind dit zo mooi :heart_eyes: Welke referentie is dit, 79090?

75090, midsize. 36 mm kast zonder kroon.

Dank je! Mooie foto’s van een hele mooie Tudor

Ok die andere is dan zeker de 40mm?

Ja klopt.

1 like

Die kopen we niet meer :rofl:

1 like

19 likes

Erg in Mn nopjes met mijn Tudor smiley

16 likes