Tudor only II

Hij is echt mooier als je hem ook draagt! :wink: ā€¦ heb hem om de pols gehad, hele mooie kleurencombi. Beetje jammer dat er zulke gekke prijzen voor gevraagd worden (Deze editie is en wordt nog steeds een beetje stukgemaakt door allerlei goudzoekers, Rolex praktijken. Zonde.), anders was ik er wel voor in de markt geweest.

2 likes

Heel mooi

Lijkt wel alsof ik de enige met een fastrider ben!:sweat_smile: heb er nog nooit eentje gezien bij een ander!

19 likes
3 likes

Fastriders zijn tof! Ik wilde graag eens de groene, maar je ziet ze zeldenā€¦

1 like

Ik heb deze ook nog nooit gezien

1 like

with a cup of thea i presume?

1 like

Ik heb nog een originele Camo nato, mag weg voor ā‚¬100,-!

Ik draag de nato nooit, horloge gaat toch niet weg, dus zonde om te laten verstoffen.
Aah edit; de mijne is voor de 41mm.

Mijn zoontje van 12 vond hem helemaal mooi.
Als ie 18 wordt misschien :joy:

2 likes

Ik heb nog een ander zwart horloge van een iets lager segmentā€¦ misschien kun je die nu al voor hem halen! :joy:

GranTour on tour

19 likes

in t echt 1000 x mooierā€¦ f*ing gekke horloge. denk dat ik deze later draag als ik de rest doorgeef aan de kids en kleinkidsā€¦en dan hoef ik tenminste niet met een bang hart s avonds over straat te lopen :wink:

Poah man wat een gek ding. Waarom zit dat ding niet om je pols?

1 like

momenteel met deze twee aan het switchenā€¦ ik kan ze niet allemaal tegelijk aandoen hĆØ :wink:. Bovendien liggen er zo weinig mogelijk thuis en liefst in kluis bij de bank. Net genoeg thuis om af te wisselen. :slight_smile:ļø

2 likes

De eerste metalen banden op de P01 zijn gesignaleerd, de een wat beter gelukt dan de ander, en je moet hem niet op kinderpokken dragenšŸ˜‚

5 likes

Ik heb geen idee waar ik een kotssmiley moet zoeken tussen al die emoticons enzo, maar die zou ik nu wel even willen plaatsen ā€¦ oh wacht, :sneezing_face: hatsjoe. Man man, totaal mislukt wat mij betreft!

4 likes

Jezusā€¦

2 likes

Man, ik love een Tudor net zoals de volgende kerel. Maar damn die is toch lelijk he.

3 likes

Ik krijg het er zo ook niet warm vanšŸ˜‚
Op leer zou ik nog geloven dat je hem eerst om gehad moet hebben maar voor mij zeker (bij lange na) niet de mooiste tudorā€¦
Wel redelijk Born to dare, dat dan weer welšŸ˜Š

1 like

Nog een op een andere pols, dan is het al minder dramatisch maar nog steeds niet de schoonheidsprijs.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vooraf had verwacht dat een bracelet hem beter zou staanā€¦


4 likes