Tudor only II

O M G

Op leer al niet om aan te zien, met die stalen flappen all over the place, maar op de (faux) riveted band wat mij betreft echt het lelijkste wat Tudor de laatste jaren heeft uitgebracht…

Ja, ik ga lekker door met het bashen van die P01 want ik vind het helemaal niets.

:sunglasses:

4 likes

Doet pijn aan mijn ogen. :persevere:
Born to fail, zou ik zeggen.

1 like

:nauseated_face::face_vomiting:

Nu vind ik de P01 al niet echt een gelukt exemplaar. Tudor heeft mooie klokjes, maar de P01 :confounded: en op staal al HELEMAAL niet.

1 like

Nu ben ik ook geen fan van de P01 of zo, maar ik durf te wedden dat wanneer Tudor deze uit de handel haalt de prijzen sky high gaan uiteindelijk

1 like

No worries hier ook geen fan van de P01.
Ik kan wel wat mooiere tudor modellen noemen😁

Ik vond hem in het echt op de rubber (lijkt op leer) band niet geweldig. Maar hij heeft toch wel iets hoor.
Hier een foto van mij

7 likes

Wat een gedrocht!! Die kroon als uitstekende ā€œpuistā€ op 4 uur maakt het helemaal (verkeerd) af. :face_vomiting:

Ben niet zo van het bashen maar wat een lelijke Tudor is dit. Zul je zien omdat die zo lelijk is dat het een klassieker wordt…

1 like

En dan is er iemand bij Tudor die bedacht heeft dat dit wĆ©l mooi is en besloten heeft hem in productie te nemen… :no_mouth:

1 like

What the… En ik dacht nog wel dat het mee ging vallen…

1 like

Goedemorgen !! Deze moest nog terug naar de AD voor een losgekomen pin in de band en door drukte werk duurde dat onnodig lang. Maar hij krijgt weer draagtijd :sunglasses:

26 likes

Elke dag nog blij mee :heart_eyes: moet wel zeggen dat de andere tudor weinig draagtijd krijgt.

16 likes

24 likes

Grote opruiming gedaan. Vandaag twee duikers verkocht. De Oris Big Crown moet ook nog weg. Dit is de schuldige die eigenlijk dagelijks om de pols moet.

20 likes

Ik doe meeimage

18 likes

image

Topper! Nog steeds erg content met deze aanschaf.

(Snap ook niet dat niemand die van @PVO overneemt… of eigenlijk dat ie m verkoopt :joy:)

25 likes

Snap er ook geen reet van eerlijk gezegd…:thinking:

Is koopje wetende dat de listprijs volgens mij nu 3.780 EUR is ?

2 likes

Die van mij stond ook best even te koop. Heel raar. Maar dat geldt voor meer advertenties. Ik merk het ook op mp. Mensen kopen volgens mij minder horloges.

2 likes

Net duur maandje geweest natuurlijk. Of iedereen is aan het sparen om de premium op een :crown: te financieren… :joy:

2 likes

Nog een plaatje :grinning:

15 likes