Tudor only II

Classy!!!

1 like

Geen idee, maar een BB58 vind ik even aangenaam als een oude gmt dragen.
Moderne subs en gmt’s zijn een stuk ‘dikker’

Geen aandelen maar Chronopassion Parijs heeft er een op voorraad

Mijn eerste en enige Tudor. Ben er blij mee.

19 likes

Thanks, ik heb hem gereserveerd als het goed is.

2 likes


Bb 58 is mijn daily geworden

13 likes

Prachtig horloge. Voor mij is het wel zo dat ik, zeker als beater, een datum wil…

Earlier this day…

Blijft een waanzinnig horloge!

11 likes

Dat laatste fliebeltje-flabbeltje van die sluiting vond ik ruk. Gaat veel te licht dicht, het moet ruwer dichtklikken. Dat 5mm mini klepje die eroverheen gaat wanneer de sluiting al dicht zit.

Voor de rest echt een cool ding. Heerlijk voor in het weekend. Ik snap @bordewolf wel.

11 likes

Dan moet je dikkere keramische ballen kweken! :joy:

De mijne sluit prima! (Ok ik snap je punt, had iets steviger gemogen, maar valt bij de mijne mee…)

2 likes

Mee eens! Doet afbreuk aan solide gevoel van de rest van het geheel…

2 likes

Als ik niet had geweten dat de rivets erop gelijmd zijn had ik verder ook niet geklaagd. :smirk:

De dikte was prima en ik vind hem voor een weekendhorloge hartstikke tof.

Je bent toch een lul de behanger als je dit onder een manchet draagt. :sunglasses:

3 likes

Iemand een idee of de BB36 binnenkort toch niet echt eens met een inhouse uurwerk komt?

1 like

gelijmd zeg je???

Volgens mij is het inhouse uurwerk wat groot voor de BB36.

Al is de BB58 ook niet héél groot en / of dik.

7 likes

Ah ja, qua dikte zal dat best wat schelen. Ik ben een beetje verliefd geworden op de BB36 maar het ETA uurwerk met korte gangreserve staat me wellicht wat tegen.

Gestanst? Uitgeduwd? Het zijn geen echte rivets in ieder geval en dat vind ik een afknapper.

6 likes

ETA betekent wel dat ongeveer iedere horlogemaker het kan onderhouden, en dat scheelt nogal in de kosten!

Overigens is de gangreserve op mijn BB41 een dikke 2 dagen dus dat is ook niet echt behelpen ofzo :wink:

Fijne brush en bevel :sunglasses:

10 likes

12 likes