Tudor only II

Oh, zo’n twijfel, twijfel… Heb ik normaal nooit :wink: !!

3 likes

Denk ook dat ik deze erbij ga halen binnen een afzienbare tijd. Ben mij weer aan het oriënteren op een Tudor. Ik denk dat de North Flag een erg goede kanshebber is :yum:
Heb ook al naar de Oris Sixty Five gekeken maar denk dat de Norh Flag op termijn beter is.

Ik vind 'm erg geslaagd ! zeker met zijn afmeting van 40mm. De BB58 heb ik al eens gehad. Ook een beauty overigens ! Iemand hier die een North Flag in de la heeft liggen en op redelijke termijn weg mag ?? :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

+1 wil er eens 1 in het echt zien eigenlijk waar ligt er een in Brabant

1 like

In december lag er eentje bij S&C Eindhoven.

1 like

Zou als ik jou was even het HQ bellen van S&C in Diemen. Checken ze even in welk filiaal deze voorradig is. Kunnen deze eventueel ook nog naar een andere gewenste vestiging sturen.

Schijnt niet voor te komen,…en dat snap ik ook wel eigenlijk :thinking:

:laughing: Maar euhh, goeie keuze!
Je hebt vast mijn jongste liefdesfotos op 't HF gezien, bij mij is het voorlopig geen slaper.

Succes

1 like

8 likes

Nice!

1 like

Cool. André de Fedex-chauffeur belde vanmorgen dat hij voor mijn deur stond met de BB58, maar ik ben natuurlijk gewoon op kantoor. Heb snel mijn mammie gebeld en die sprong meteen in haar Seat Mii, reed naar casa Aerschtuner om het pakket van André de Fedex-chauffeur in ontvangst te nemen.

Als ik vanavond thuiskom ligt er dus een cadeautje klaar op de eettafel, woohoo! :heart_eyes:

Wel tof hoor, gisterochtend om 09:30 ff bellen met Caroline van Chronopassion en 26 uur later ligt het horloge op tafel bij mij thuis. En dat alles zonder verzendkosten, ik vind Caroline echt een lieverd.

8 likes

Goed verhaal. Zoals het vanochtend echt ging:

Meneer de koerier belde jou. Jij vervolgens je mammie die om de hoek woont (geen idee waarvoor ze daarom eerst in haar koekblik moest stappen). Daar aangekomen heeft je moeder het pakketje in ontvangst genomen.

Bij het zien van afzender Chronopassion is ze ermee naar haar eigen huis gerend waar ze nu al de hele middag met haar vriendinnen van de lokale breiclub zit te shinen met haar nieuwe aanwinst om de pols.

Want, zo dacht zij, een Tudor van nog geen 40mm moet wel voor een dame zijn. Zeker met al die gouden accenten. Bovendien is het net kerst geweest en toen stond haar zoonlief met lege handen. ‘Je houdt nog wat tegoed, mammie…’ Ja, je hoort het jezelf nog zeggen.

Kortom, gauw je nieuwe Parijse dealerliefje weer even contacten voor de actuele voorraad. Goed excuus om nog ff met haar te facetimen…

:rofl:

11 likes

Geniaal​:joy::joy: @hondersotto

@Aerschtuner veel plezier met de aanwinst

1 like

14 likes

:joy: Dat zie ik (bijna) geen enkele vrouw denken helaas!

1 like

Het verbaast mij ook. Terwijl ik toch tal van dames zie rondsjouwen met een Sub (Rolex weliswaar) of Daytona. Die modellen zijn niet subtieler dan een BB58. Het zal wel weer het merkje, dat kroontje, zijn…

1 like

Nou hij lag keurig te wachten hoor! Morgen even een adres zoeken die de band op maat kan maken. En dan probeer ik daar vrijdag even langs te wippen, zodat hij vrijdagavond om de pols kan.

15 likes

Uitpakken dat ding?

Uiteraard!

Ik heb de Tudor P01 live gezien (geen foto’s helaas). Ik vond hem eigenlijk best wel gaaf :shushing_face:

1 like

Mogen hier ook vragen ivm tudor gesteld worden of moet dit ergens anders?

1 like

Tuurlijk :+1:

2 likes