Tudor only II

Die vond ik eerst niet leuk.
Kwam vooral doordat ik de blauwe het eerst had gezien.
Maar die heeft een vlakke wijzerplaat en andere uurmarkers.
De mooiste in mijn ogen zijn de grijze en zwarte met een ’ kind of stepped’ dial.
En mooie uurmarkers die de rudimentaire vorm van het Tudor schild laten zien.

Foto uit folder:

Het was vooral Peter van @Floydian67 die mij aan de haren erbij trok en mij liet zien hoe fraai deze klok is.
(dat doet hij goeeeed :grinning:)

3 likes

Nog even genieten; heb 'm op het Uhrforum aangeboden… Ja misschien ga ik er spijt van krijgen, maar ik ga me de komende tijd meer richten op de drie microbrands die ik met Zillawatch vertegenwoordig.
Moet even een flinke knoop doorhakken.
Nog even, misschien langer:


Ik moest het jullie, als familie, wel vertellen, sorry… :wink:

12 likes

Die denkt: zit die mafkees nou alweer foto’s van dat ding om zijn pols te maken :sweat_smile:

15 likes

nieuw topic foto van je horloge met je kat :grin:

3 likes

https://www.horlogeforum.nl/t/het-grote-cat-poezentopic-cat2/119663/1287

2 likes

Die zie ik niet vaak voorbijkomen! Leuk! Kat ook leuk!

1 like

Wat een mooie klok en hij komt ook niet zo vaak voor. Vind hem echt super origineel😍

2 likes

appreciate that :+1:

1 like

Zojuist aan de telefoon gehad, wat een prettige dame en wat spreekt ze goed Engels. Dat is met Fransen nog weleens een dingetje. De BB58 is zojuist afgerekend met AMEX en gaat vandaag op de post. Hell yeah!

4 likes

Gefeliciteerd! Mooie klok. Ik heb zelf eind december een bb58 bij Chronopassion uit voorraad meegenomen, na ook een tip van @Tijdrijp. Goed geholpen door Anthony daar! Maar dit is dus al zeker de 3e 58 in 3 maanden die daar uit voorraad wordt opgepikt :grin:

1 like

Voor de Noordelingen vandaag:

15 likes

Hahaha Erik, je bent de eerste like op deze post! :+1:
Je hebt toch niet zitten wachten op mij :wink::wink:

Zit me te vervelen… Elk nieuw bericht klik ik open. :joy::+1:

1 like

Heeft @Tijdrijp dan toch aandelen? :smile::smile:

1 like

Haha nee probeer een date met haar te regelen op deze manier😂

2 likes

Oeh la la, Caroline! :kiss:

Eind januari komt mijn maatje die in Frankrijk woont op bezoek bij mij. Mochten ze nog op voorraad zijn dan kan hij er eentje meenemen vanuit daar voor iemand. Zoveel mogelijk forumleden aan een BB58 helpen🙈

1 like

Nu gaat heel handelend hf je een pb sturen :sunglasses:

Nee doe ik niet aan mee. Gewoon liefhebbers die op zoek zijn naar dit prachtige sieraad😅

Doe het niet, Charles!! Je krijgt er geheid spijt van! Weinig HF’ers zijn zo vol van de 79220R als jij… En dat al sinds zo lange tijd.

En neem dat gerust van mij aan want ook ik ben BB-met-het-roosje-liefhebber van het eerste uur.

Dussss…. Niet doen. Gewoon niet dus.

Otto
:sunglasses:

4 likes