Tudor only II

Dat is ook een erg mooie klok.

1 like

1 like

Mooi mooi. Altijd ook een beetje naar gekeken, zou mooi zijn in de doos naast de Pelagos. Apart horloge!

1 like

Hoe dik is dat apparaat?

1 like

Mooi ding weer wat anders dan de BB’s en BB58 hier :stuck_out_tongue_winking_eye:

Geniet ervan!

1 like

Heel mooi. Zie je weinig. I like it :sunglasses:

1 like

Bij mij duurt het al exceptioneel lang


5 likes

Ziet er op de foto echt groot uit. Zo een wrist shot is toch altijd een vertekend beeld😂

8 likes

Dikte in mm: 13,4 mm, optisch minder dik doordat de zwarte keramische schijf duidelijk een separatie vormt met het staal

2 likes

De Pelagos is duidelijk groter (te groot voor mij) en erg mooi ook.
Zelf heb ik de oude GranTour naast de NF.
Dat is een totaal ander horloge.
En ook best karakteristiek.

Prima hoe Tudor zich zou uitgesproken weet te profileren.

IMG_20190604_194340

Zoiets?

Hmm weird, foto werkt niet op t forum. Eerder wel.

Mocht hem een tijdje dragen van @ElChueco, een liefhebber, en daarna was ik helemaal verkocht.

Heb toen ook dit berichtje geplaatst:

Lekkerrrrr!

6 likes

Overgenomen van @motoskooly, Roel
Check:

8 likes

Deze moet ik echt even op de pols zien. Waarom pakken die Tudor klokjes mij toch instant. Zonder dollen dan zie ik dit horloge en denk ik ja dit zou gewoon zomaar een NA kunnen worden. Ziek zijn jullie allemaal hier! Iedereen besmetten en lastig vallen met zulke mooie horloges

3 likes

Hahahaa, fantastisch!
(ik dacht dat ik de enige was
:lying_face:)

Als je in de buurt van Halle of Utrecht woont, mag je langskomen. Breng ik de snoepdozen mee :laughing:

2 likes

En bedankt ! #nuwilikerookeen

:grinning:

1 like

#kanikmevoorstellen

Of

#krijgjegeenspijtvan

:+1:

1 like

Zojuist prettig contact gehad via Whatsapp met Caroline. Morgen belt ze me even, maken we de transactie met credit card in orde en fedext ze de BB58 naar Noord-Brabant. Dank voor de tip!

3 likes

Nice man! Real life ook een prettige dame. Gefeliciteerd met je BB58, we zien de foto’s wel verschijnen

Heel mooi duo de NF en Grantour.
Ik zelf vind de Heritage Chrono ook altijd wel leuk.

2 likes