Tudor only II

Ik sta er hetzelfde in. Voor de goede orde; die foto’s van Han zijn van mijn horloge. Dus misschien praat ik mezelf ook wel iets aan uit ‘angst’. Ik voel er toch een potje weinig voor om hem te moeten opsturen. Ik ga er vanuit dat ze er daar minder zuinig op zijn dan ikzelf enerzijds, en dat hij minstens een half jaar weg is anderzijds (zoals sommige andere).

Oké nu weer positief.

1 like

Als de jouwe nu nog goed functioneert zou ik er niet bang voor zijn.
Mocht de jouwe onverhoopt toch een probleem krijgen en ben je m langere tijd kwijt, mag je wel iets van me lenen hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:. Of de DD van @HanDavinci, no probs

1 like

Helaas pas ik die niet :clown_face:. Han heeft zoals je van hem zult verwachten een verfijnde polsmaat.

Enfin, ik weet je te vinden als hij het begeeft :sunglasses: Dan doe ik net alsof ik niks anders heb dan alleen een Tudor GMT

2 likes

Blijft toch echt een knap ding he

16 likes

Later is relatief; omdat het niet elke dag gebeurd maar eens in de zoveel tijd gebeurd kan het een tijd duren voordat men door heeft dat het probleem er is, zeker als je meerdere horloges afwisselt.
Maar er zijn, voor zover mij bekend, geen gevallen waarbij het probleem er eerst echt niet is, en later toch spontaan ontstaat. Het is er, of het is er niet.

1 like

Van de latere geproduceerde GMTs zijn er geen bekend met dit probleem.

Ik heb dit probleem zelf ervaren met mijn GMT. Tudor heeft dit wat mij betreft prima opgelost.

3 likes

9 likes

16 likes

Mijn GMT ligt op dit moment ook bij schaap en citroen met het datum probleem. Horloge is van jan 2019.

Gelukkig heb ik deze nog:

17 likes

Heel vet!

1 like

Het schijnt dat die Tudor GMT 14,8mm dik is ? Is dit correct ?

Hoop dat jij gauw van je datum probleem bent verlost.

Hoe openbaarde dat zich ? Gelijk al ? Na een tijdje ? En wat gebeurde er dan ( of juist niet ) ?

Apart kleurtje die lumen, en mooi ook.

18 likes

Deze was van @ElChueco ? Aparte verschijning :ok_hand:

1 like

deze WAS van Erik ! :wink:

1 like

Staat er toch? :innocent:

1 like

heeeelemaal in de war :open_mouth:
(jonguhhhh, ik zag hem veranderen !!! )

hahahahaha, gaat in ieder geval never nooit meer terug.
Ja, hij mag hem altijd een tijdje lenen natuurlijk

:sunglasses:

2 likes

Wat een ontzettend maar dan ook ontzettend gaaf horloge zeg​:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Leuk klokkie Frank!
Van de Rikketik?:upside_down_face:

1 like

Hej Peter jonguhhh, nie gaan katten ej !! Horloge uit Ierland nog zeker nie aangekomen nie :smile:

1 like

Ben d’r ook super wijs mee.
En het lijkt een cliché , maar in werkelijkheid een genot om te dragen!

1 like