Tudor only II

Hij blijft gewoon ánders-mooi!!! :ok_hand:

1 like

Heb er zelf een gehad, maarrrrr, heb vaker op die stoel gezeten dan er naar gekeken, dussssss

Jij vertegenwoordigt anders ook mooie ‘anders’ horloges :+1:

1 like

Nope, een Porsche :grin:

Had inderdaad knap geweest met deze foto! :kissing_closed_eyes:

1 like

Gelukkig hou ik ook wel van Porsche :wink:

4 likes

Day @ the beach

21 likes

Ik zit in de swap modus.

10 likes

13 likes

Bergeon👍🏻

Zojuist contact gehad met caroline van chronopassion, een fijn gesprek mee gehad aan de telefoon.
Maar het mooiste is dat ik volgende week mijn BB58 op staal kan verwachten💪

6 likes

Haha CP is hofleverancier van HF aan het worden😂 Mooi man heb je toch redelijk snel je BB

2 likes

Ik ga toch maar eens in dat aandeelhouders register kijken;)

1 like

Mon ami doe haar gelijk de groeten🙈

2 likes

10 likes

Inmiddels het bericht gehad dat het horloge is opgestuurd naar Genève. Zelfde verhaal dus en zal zeker nog wel even gaan duren.

Top, dankjewel. Weet je ook hoeveel mm? Had iets besteld, maar die is veel te groot.

Ik heb gewoon de standaard kleine maat die werkt zelfs voor fat push pins Seiko en voor de 1,2 mm Vintage. Dus zou daar voor gaan.

Sterkte met wachten. :frowning_face: Let bij het ophalen wel goed op dat alles nog in dezelfde staat is als toen je hem inleverde. Ik kwam er thuis pas achter dat de band een fikse kras had opgelopen en het glas lichte krasjes had.

1 like

Haha, cool! Gefeliciteerd en ik denk dat @Tijdrijp inderdaad aandelen heeft… :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik ben eigenlijk benieuwd of iemand hier in bezit is van de Tudor chrono S&G wat mij ook een heel gaaf horloge lijkt. Wil wel de ervaringen van iemand horen

1 like