Tudor only II

Ga ik doen. Dank voor het advies!

Nieuw op het forum, dus een mooi moment om mā€™n BB58 te delen. Ik ben 1 van die minder slimme mensen die er pas later achter gekomen is dat het een goed plan had geweest om de klok met stalen band te kopen. Voordeel is wel dat ik een flinke collectie Natoā€™s heb nu.
Stalen band volgt, maar ben er nog niet over uit of ik de volle mep voor een originele wil betalen of voor de ā€˜Strapcodeā€™ optie ga.

9 likes

Welkom op HF, de BB58 kan alles hebben dus die Natoā€™s staan goed. Maar als je de stalen band wil zou ik ondanks de stevige prijs toch voor 't origineel gaan.

1 like


Onderste boven van

9 likes

Ik heb deze week ook een aantal banden gewisseld maar staal blijft toch erg lekkerā€¦

10 likes

Dank! Ben er ook bang voorā€¦ Heb net een prijs opgave uit staan bij S&C.

1 like

16 likes

Die lume is vet! Het horloge uiteraard Ć³Ć³k. :+1:

1 like

Zojuist een lekker kopje gedronken met @RikOris wat een geluk dat ik net deze week in zwolle was voor mā€™n werkšŸ˜‡
Bedankt voor de 3 banden die ik Gekregen heb voor men bb heritage en de catalogus! Wat een aanstekelijk enthousiasme heb ješŸ˜„ gelijk die catalogus open geslagen en beginnen lezen al ben ik in mijn achterhoofd al aan het denken om ook zoā€™n gmt te zoekenšŸ˜… topkerel en het mag gezegd worden!

6 likes

Die eerste foto is tof!

1 like

Staat op de lijst :drooling_face:

2 likes

Altijd goed! Hoop dat je er veel plezier van hebt. Het is altijd leuk om je passie te delen met een leuke horloge liefhebber.

1 like

Idem zeker en vast :ok_hand:!

1 like

14uur stil hier tijd voor een picka

13 likes

Helemaal eens meer plaatjes aub

13 likes

Met dit type Volvo ben ik in 2008 van Bant naar Beijing gereden. (not alone mind you)
Een echte grande tour, toen was de GranTour nog niet in beeld

10 likes

13 likes

Voila

13 likes

He Watskebeurt hier? Stilte voor de storm? Waar hopen jullie op qua nieuwe modellen in de Tudor lijn?

Submariner uiteraard

1 like