Tudor only II

Ik vind het op de pols helemaal top juist :slight_smile:

Tropic staat ook leuk :wink:

3 likes

9 likes

Vandaag blauwe pelagos gepast. De tudor ETA bb burgundy die ik heb is echt meer dressy minder tool, als je überhaupt binnen deze categorie horloges daarvan kunt spreken. Ik ben in dubio om een keer de stoute schoenen aan te trekken en te kijken wie in is voor een ruil van beide horloges…de dame die me heel netjes te woord stond vond bij de AD vond mijn bb overigens een stuk mooier (staan) dan de pelagos. Ik snap dat ook wel weer.

1 like

BB burgundy won het bij mij.

1 like

Ergens snap ik dat echt, maar elke x als ik de pelagos zie, in de vitrine; op video’s of foto’s, dan is dat de ziekste tudor toolwatch bang for Buck eigen smoel die ik ken.

5 likes

Je weet het vast wel, maar de originele Pelagos rubberen strap schijnt hier ook op te passen. Ziet er best goed uit.

Geen eigen foto’s van

Pelagos vooral in het blauw is supermooi. Nog mooier als die in 40mm was geweest

1 like

Nee! Wist ik niet! Thnx dus.
Wie heeft een foto daarvan?
Best benieuwd eigenlijk.

En ik zou trouwens de originele lederen band wel eens in het echie willen zien en voelen

100pct, dan was het een hele gevaarlijke concurrent

Soms hoor je mensen zeggen dat tudor losgekoppeld is van rolex, volledig autonoom, anderen claimen dat tudor en rolex nog vrij geïntegreerd zijn, ik vind de uitleg van tudor hierover zelf vrij helder:

7 likes

Voelt goed deze NF :blush:

8 likes

Bijna weekend!

11 likes

Wel heel tof

Laat de zon maar komen😎

9 likes

Ben erover uit; wil de blauwe pelagos hebben in een ruil met mijn tudor bb ETA burgundy uit zomer 2015, mocht iemand die hebben, pm me, over bijbetalen komen we wel uit! Binnenkort officieel gezocht bericht met foto’s enzo :smiling_imp:

4 likes

Is ook erg mooi :+1:t2:
Goede keuze

1 like

11 likes

Nu nog iemand vinden!!!

8 likes

Hij is weer terug en loopt als een trein. Helemaal happy :grin:Uploaden…

8 likes