Mooi, zoals het hoort!
Welke band zit er op?
Prachtig allemaal!
Mijn voorkeur gaat echter overduidelijk uit naar de ‘good old’ ETA 2-liner of de LHD. Daar wordt ik gelukkig van!
Ik ben nu in het trotse bezit van de LHD, maar wie weet komt ooit de ETA weer om mijn pols. De afgelopen maanden ben ik er echter wel echtergekomen dat het extreem lastig, zo niet onhaalbaar, is om de ETA in (zo goed als) nieuwstaat te vinden…
Jaap had er één maar die is inmiddels on hold.
Isofrane. Krijg van de week een echte blauwe binnen. Dit is donkerblauw, beter voor de avond. Real-blue beter als de zon schijnt. Crafter Blue ook besteld om te proberen dus die volgt ook nog op de foto’s.
Die bleek echter al verkocht en is, naar nu blijkt op zijn site, weer beschikbaar.
Overigens verkeert die zeker niet in (zo goed als) nieuwstaat.
Thanks! Staat hem goed, misschien óók maar eens proberen. De titanium band is wel tha bomb hoor maar voor de variatie?
Oh dat had ik niet bekeken heb zelf de inhouse variant, maar zag hem staan tijdens mijn dagelijkse surf sessie.
Heb via de app nog wat aanvullende foto’s ontvangen (was er al over in contact).
Jij hebt de zwarte? Met een Pelagos kun je eigenlijk helemaal niet fout… Echter voor mij hebben de LHD en zeker ook de ETA nog net ff wat extra’s.
De LHD is zeker een beauty maar de kroon op links doet het voor mij niet. De reden waarom ik de inhouse verkies boven de ETA is puur vanwege het uurwerk.
Jammerrrrr
Tips/ suggesties, anyone?? Ik overweeg de datumschijf van mijn inhouse Pelagos nl. te laten vervangen door de datumschijf van de LHD.
Waarom? Die roulette datum vind ik wel iets hebben. En het maakt de normale, strakke maar bijna saaie Pelagos net ff anders dan anders.
Zijn de tech specs van de roulette schijf dezelfde als die van de normale zwart/witte? Iemand ervaring mee? EN durft iemand iets zinnigs te roepen over de materiaal- en arbeidskosten? Zelf klussen (lees: klungelen en kapot maken) is geen optie.
Benieuwd!
Geen idee of het past… lijkt me wel toch? Lijkt me ook wel vet voor op de GMT:thinking:.
Als je er achter bent en binnen de perken dan gaan we samen naar de shop!
Haha… Mooi plan! Maar van mijn GMT blijf je af ! Die is me bont genoeg zonder roulette datum. Niet voor niets moest de riveted band eraan geloven…
Cheers
Sinds wanneer heb je deze toegevoegd aan je collectie?
Januari 2019 en in Mei een nieuwe gekregen onder garantie ivm imperfectie op de dial. Is een uitgebreid topic over
My two Tudor watches
Nee nee de mijne!
(Nog steeds op zoek naar de non-rivet…)