Tudor only II

Denk de hele dag aan de blauwe pelagos, zwaar leven hier :joy::joy::joy:

11 likes

En jij hebt nog wel een in mint-staat verkerende Pelagos? Mooi hoor! :star_struck:

Druilerige dag :umbrella:

9 likes

Het beste lijkt me een full set ETA op staal te kopen. Dan op leer of nato doorverkopen. Het verschil inkoop/verkoop moet dan ongeveer de prijs van een losse stalen band zijn. Maar dat had je zelf ook vast allang bedacht :nerd_face:

2 likes

10 likes

Vinden jullie het acceptabel?!
Zo’n bod van 250 euro onder de vraagprijs? Of toch wel n goed openingsbod?

2 likes

Nah hij gaat er, ook bij mij, wel goed onder zitten… Maar prima verder toch, all in the game. Je hoeft niet te accepteren.

Ligt eraan.
Ik ben zelf ook in onderhandeling met iemand… Blijft lastig. Het valt ook wel mee idd, had mijn bericht al aangepast.

Wie heeft wat waarop geboden?

1 like

Het is inderdaad lastig. Op marktplaats nog vele malen erger :unamused:

1 like

Nee, geen name & shame. Het viel wel mee, ruim 10% onder de vraagprijs op die Tudor in het blauwe.

Opzich 'n prima openingsbod. Viel wel mee.

2 likes

Dat is wel vrij netjes toch?

Aardig. Prima begin wel ja.

Grappig dat je dat zegt, toen ik 2 jaar geleden mijn Speedmaster FOIS weg deed, kreeg ik hier nauwelijks serieuze biedingen en op Marktplaats had ik binnen no-time twee serieuze bieders en uiteindelijk voor een nette prijs verkocht aan een hele vriendelijke jongen!

2 likes

Dit is best grappig

20200209_180728

7 likes

mijn Tudor’s , paar exen en nu beetje spijt van en NF had ik 2 keer , kan raar lopen soms :sunglasses:

IMG_7705

13 likes

Komend van de Joker :smile:

2 likes

:joy:
Screenshot_20200209-161719_Chrome

Tof merk zo, die modernere lichting is bang for buck

Leest als een fijne ervaring. Kan ook zijn natuurlijk dat ik te hoog zit met mijn prijs. Maar voorlopig waren de biedingen standaard zo’n 20 tot 30% onder vraag en hoooo maar met onderhandelen