Tudor only II

Ik had natuurlijk ook de bekende “voor de helft kom ik deze vandaag meteen ophalen” vaak in slecht Nederlands. Maar dat filtert gelukkig makkelijk weg :laughing: Qua prijs niet bepaald de hoofdprijs ervoor gekregen maar gewoon een nette prima prijs.

Uiteindelijk verkocht aan een jongen van begin 20 die zijn eerste “echte” dure horloge ging kopen. Hij woonde toevallig in de buurt van m’n schoonouders dus toen ik een week later daar toch moest zijn is ie even met z’n vader op de koffie gekomen om de transactie te doen. Heel gezellig!

Leuke bijkomstigheid is dat schoonouders een Mechelse herder hebben dus als het toch foute boel geweest was dan had de hond de dag van haar leven gehad :dog2:

Zijn vader was fervent IWC liefhebber dus hij had het niet van een vreemde!

3 likes

Ze zijn heel moeilijk zichtbaar, probeer eens de lamp er schuin op te houden en dichtbij.

1 like

Die van mij is 2016. Heb eerste even moeten zoeken, dacht ook dat het er niet in zat.

November 2015 Pelagos: aanwezig

1 like

Kijk even dit topic door, bijna alles komt overeen met Tudor, enkel in tekst is Rolex veranderd in Tudor.

https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=716674

1 like

Dat is wel vreemd, en lijkt me niet correct.
Bij mij beiden perfect zichtbaar.

2018 Pelagos en 2019 bb

4 likes

Ik ook een vraag aan de bezitters van de Pelagos.

Heeft de in house versie dunnere indices?
Ik heb de ETA versie ook gehad, daar keek ik altijd naar de dikke luminineserende uurmarkeringen.

Nu ik recent een nieuwe versie gekocht heb lijken deze veel platter. Ik heb de verschillen er opgezocht maar veelal wordt over het uurwerk, tekst en dikte van de deksel gesproken.

Iemand die hier meer van weet?

2 likes

2 likes

Dank voor je snelle reactie.

Ook dun hè?

Altijd goed.

Ik heb eerder ook de ETA-versie gehad, maar het verschil was mij nog niet opgevallen. Kan nooit een heel groot verschil zijn lijkt me…

1 like

image

Doet het er niet minder om :slight_smile:

4 likes

Met deze gif valt het wel op hoe snel de lume in de bezel minder wordt.

Ja en dit is eigenlijk bijna niet waarneembaar zo in de hand

Eindelijk de Everest band eens erop gezet. Bevalt super!

7 likes

Toffe ETA, in die kleurstelling zie je hem niet vaak!

1 like

Ik doe ook even mee met de lume!

Gifje zat er niet in :sweat_smile:

5 likes

7 likes

Iemand hier deze 39mm wel eens in het ECHT gezien ?

M56000-007 --> € 1910,-- incl. shipment via Chrono24 vanuit Monaco

4 likes

Nee. Maar doe het nou maar @Roger_R :stuck_out_tongue_winking_eye: Underrated horloge maar wel mooi, toch?
Als mijn pols wat dikker zou zijn, zou ik deze ook interessant vinden.

1 like