Tudor only!

Dat is balen !

Juli/augustus gaven ze afgelopen weekend in Antwerpen aan.

De bb 32mm is wel al binnen trouwens. Terwijl die ook pas afgelopen Basel geintroduceerd is. Guitig klokje.

Komende maand verwachtte hij al wel een demo-model te kunnen zien (Tudor maakt een “tour” langs de dealers?)

2 likes

De zomer.

Terwijl ik moet wachten op mijn tudor gmt uit Duitsland…

29 likes

Zelf al een tijdje tevreden met mijn “Plain Joe” BB41

Grijp hier toch het meest naar
Zowel in het weekend als gedurende de week
Het is natuurlijk niet “echt” een zakelijk/klassiek horloge
Ne heeft Tudor dit jaar de “1926” lijn geintroduceerd
Deze krijgt eigenlijk weinig tot geen aandacht
Ben zelf enigszins gecharmeerd van de onderstaande uitvoeringen
Wat “storend” blijft is de datum positie
Wat vinden jullie van dit “entry” model ($1850 list)
Weliswaar aan de grote kant voor een “dresser” met 41 mm
Zou het horloge aan een alligator band dragen ipv staal
Standaard “of the shelve” uurwerk


5 likes

Klopt, heb ik met de metalen band van mijn Ranger, die sluiting is niet voor de kleine polsen. het zou wel deels op te lossen zijn als je genoeg schakels van de 6 naar de 12-uurskant kan brengen.

Ik veronderstel dat de band op de 58 wel iets kleiner zal zijn, zoals de rest van het horloge? Hoe zit dat op de BB36, iemand die kan vergelijken?

Ik was bij Schaap en Citroen in Rotterdam om de Black Bay 36 op staal te passen. Die was niet op voorraad. Toen een versie op leer gepast. Ik heb 2x gevraagd of ze zeker wist dat dit de 36 was ipv een 34, zo klein leek ‘ie. En ik heb geen grote polsen, 17-17,5 cm. Ik denk dat ‘ie op staal wel anders oogt, maar dit was echt heel erg wennen. Op leer te klein voor me.

Ook een Black Bay Red gepast van 41mm. Qua lug to lug kon dat prima, maar ik vind hem zoals verwacht wel wat aan de dikke kant. Wat dat betreft lijkt die 58 mij dan ook ideaal.

Bij S&C Rotterdam gaf de verkoopster afgelopen vrijdag aan dat ze de nieuwe modellen pas in september verwacht, zo gaat dat meestal. Wellicht is dat voor de niet-vaste klanten, ik was er voor het eerst.

1 like

Hier in Gent zeiden ze pas tegen het einde van het jaar voorradig bij de AD.
Ik heb een preorder gedaan, die konden eventueel wel al eind juni ten vroegste geleverd, afhankelijk van de productie. Ze gaan eerst die afleveren en dan pas de AD’s bevoorraden.

Deskiver voor vandaag.

11 likes

Hij draagt inderdaad best klein. Ik weet niet precies waarom. Misschien omdat het als een sportief horloge eruit ziet met het formaat van een klassieke dresser.
Hier op een 17-17,5 cm pols:

4 likes

Hmm dat vind ik er gewoon erg netjes uitzien. Moet ‘m dan toch nog eens op staal proberen.

Kan prima hoor, maar het is wel even wennen.

1 like

Gewoon voor die Speedy gaan, probleem opgelost! :smile:

Hoe beviel de sluiting van de 36mm, ook het probleem dat @dreski hierboven aankaartte of viel dat beter mee?

Seamaster heeft die ook, ik begreep er ook niet de nut er van hahaha.

Die speedy was al van mij. :yum:
De sluiting is mij niet opgevallen, maar de sluiting van de grote 41mm black bay vond ik ook niet storend lang. Ik weet wel dat dat probleem op te lossen is door de sluiting een schakel naar ‘binnen’ op te schuiven.

1 like

Ter illustratie: (excuses voor de onscherpe foto)

5 likes


Mocht er iemand zijn (of haar) 79220N willen ruilen met cash-up van mijn kant, dan hoor ik dat graag :slight_smile:
(Ja die met dat laffe roosje en ja die met dat flauwe ETA uurwerkje…)

7 likes

Haha nog beter dan! :smiley: Bedankt voor de toelichting wb de sluiting.

Tis ook net wat je gewoon bent, die Speedy met zn endlinks op staal is niet de kleinste ook. Ofwel nog even wachten op de BB36 met blauwe plaat, vult misschien je Speedy nog net wat beter aan? :slight_smile: Als het tegen dan nog altijd kriebelt…

De blauwe versie zou nu ook mijn voorkeur genieten. Precies om die reden dat het wat meer toevoegt naast de Speedmaster. Ik heb inmiddels echter mijn pijlen gericht op de 58 die eraan komt.

2 likes

Mooie keuze, hopelijk bevalt die even goed om de pols als hij eruit ziet op papier :smiley: ik kan niet wachten tot die van mij binnen is!

2 likes