Tudor only!

Denk dat ik ook nog even afwacht. Verwacht dat de prijzen nog wel een beetje lager uitvallen bij mijn vaste adresjes…

1 like

stond in een topic op volgens mij watchuseek, was overigens een topic over de gmt waarin iemand de 58 aanhaalde

1 like

Mijn laatste bron is de AD hier in Gent die afgelopen vrijdag zei dat de eerste normaal meegeleverd worden met de GMT’s in de loop van juni. Ofwel zijn ze nog niet ingelicht natuurlijk :blush:

1 like

Crafter Blue lag in de brievenbus, dus direkt uitproberen hoe die zit om m’n smalle pols… Crosspost:

7 likes

En hoe bevalt hij? Staat goed in ieder geval!

1 like

Zit wel … Lekker!
Morgen ‘n hele dag proberen!!!

1 like

Mocht je er ook een willen. Ik heb nog een zwarte thuis liggen die ik één keer heb gedragen.

In Engeland 2.560 GBP op staal, zo’n €2.900.

2 likes

Vouwsluiting voor mijn Ranger is binnen en dat vraagt om een nieuwe @Ko-Banden strap. Wat een kwaliteit!

21 likes

:sun_with_face:🖒

24 likes

Dat is een super combi Jasper :ok_hand:

1 like

Ik ga het weekend in met deze aan de pols. :sunglasses:

13 likes

Dankje en jij ook een heel goed weekend gewenst! :+1::relaxed:

1 like

Danku, helemaal akkoord!
Ko heeft het kleur en leer gekozen, kan niet missen :wink:

2 likes

Hij blijft mooi! Maar toch, tijd dat hij vertrekt dat je hier echt kan beginnen posten :smiley:

2 likes

Oeps…vergissing, ik dacht dat we in het Oris topic zaten :flushed::blush::rofl: Heb m’n post gewist.

3 likes

Vorige week een Black Bay gepast. Dat viel tegen. De clasp van de stalen band is zo lang dat deze niet mooi om mijn pols valt en hij zels het buigen van een schakel blokkeerde. Zelfde euvel als ik destijds met Omega had. Rare halve banaan onder mijn pols. Ik hoop dat de 58 een kleinere clasp heeft anders kan ik die ook van mijn lijstje schrappen.

1 like

Wat ik denk dat heel tof zou zijn, is een Pelagos GMT

GMT-functie op een hardcore duiker…:-1:

6 likes

Wanneer komt de nieuwe 39mm BB uit?